صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۲۹۱۵۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

انتخاب آگاهانه راه برون رفت کشور از بحران ها است

یزدی خواه با اشاره به انتخابات های پیش رو گفت: انتخاب درست و آگاهانه، راه برون رفت کشور از بحران ها است و هر کجا که درست انتخاب کردیم تاثیر آن را دیدیم.
زهرا ظهروند-خبرنگار / سیدعلی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمان پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در خصوص انتخابات پیش رو در سال جاری، گفت: قهر مردم با صندوق های رای اصلا به صلاح مردم نیست و انتخاب درست است که به مردم کمک می کند تا مسیر تعالی و رشد خود را طی کنند. متاسفانه مجلس دهم با تایید فله ای کاندیداهای شوراهای شهر، باعث شد بعضا افراد ناکارآمد و مسئله دار عضو شورا شوند که در نتیجه ده ها نفر از اعضای شوراهای شهر آلوده، گرفتار و دستگیر شده اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتخاب درست و صحیح مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخاب درست و آگاهانه راه برون رفت کشور از بحران ها است؛ هر کجا که درست انتخاب کردیم برکات آن را دیدیم، اما هر کجا که در انتخاب ها غفلت کردیم یا در سرنوشت خود مشارکت نکردیم، دود آن بر چشم خود و فرزندانمان رفته است.

وی افزود: برای اینکه به آینده کشور خود و به آینده فرزندان این سرزمین علاقه مند هستیم، باید آگاهانه  در انتخابات پیش رو شرکت کنیم؛ یک رسالت تاریخی بر عهده ما است و برای حفظ تمدن این نقطه از کره زمین که در طول هزاران سال به ما منتقل شده است، باید کشورمان قوی با توان اقتصادی بالا، قدرت علمی بالا، جمعیت جوان،پویا، فعال و شاخصه های مهم دیگر داشته باشیم که همه این ها در گرو انتخاب صحیح و حضور متقدرانه، آگاهانه، همه جانبه و دقیق مردم در پای صندوق های رای اتفاق می افتد.

یزدی خواه درخصوص انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو گفت: ما مردم تیزهوشی داریم و مردم نباید اسیر فضاسازی های رسانه های معاند یا سایت های مجهول یا تحلیل سازی و  خبرسازی های غیر واقعی قرار شوند؛ رسانه های معاند خارج از کشور مرتب به دنبال سیاه نمایی از فضای داخلی کشور هستند در حالی که اینطور نیست و قضیه کاملا برعکس چیزی است که آنها می گویند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مردم نباید ذهن خود را درگیر غبار سمپاتی ها، دروغ پراکنی های بنگاه های خبری، سایت های معاند یا آنهایی که دل در گرو این ملت ندارند و دلبسته این کشور نیستند، کنند؛ مردم باید بدانند که آنها به دنبال جمع کردن دنبال کنندگان خود و پول های ناشی از تبلیغات در این سایت ها هستند که اگر مردم مورد هجوم حرف های آنها قرار گیرند و تسلیم دروغ های آنها شوند، نتیجه آن انتخاب اشتباه می شود.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات