صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۲۹۲۱۷

۸۰ درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند

مریم حضرتی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت:‌ واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و فعالان بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.
وی تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت، مرحله به مرحله انجام می شود.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اولویت کادر درمان بیماران کرونایی برای تزریق واکسن، گفت: تاکنون ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی در کشور واکسینه شده‌اند.
حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موج چهارم کرونا بالا بگیرد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش سفرها عملا برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد موج چهارم همه گیری ویروس کرونا شده‌اند.
وی با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور، گفت: خطر افزایش شیوع این ویروس وجود دارد اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت شرایط هستیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات