صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۲۹۷۱۷

غنی‌سازی 60 درصد تنها بخشی از توانمندی کشور ما در حوزه مسائل هسته‌ای است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: با توجه به توانمندی دانشمندان ما در حوزه مسائل دانش بنیان و از جمله مسأله هسته‌ای و با توجه به این که این دانش در کشور ما بومی شده،‌ برای این که نشان دهیم هیچ محدودیتی برای ما در این حوزه وجود ندارد، ولو این که ما بخواهیم کار را از نقطه شروع آغاز کنیم، بخشی از توانمندی خودمان را در غنی‌سازی 60 درصد نشان دادیم.
 وی افزود: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در واقع برگ برنده ما در این مقطع حساس است که دشمن ما با تمام توان خود و ظرفیت تروریستی خود در صدد است تا اقدام به خرابکاری کند که البته در زمان مناسب پاسخ مناسب به این خرابکاری داده خواهد شد.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما با غنی‌سازی 60 درصد توانمندی خود را برای افزایش غنای اورانیوم به دشمن نشان دادیم و اقدامات دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه ما شود.
پژمانفر خاطرنشان کرد: طرف مقابل ما باید بداند که از این پس جمهوری اسلامی ایران با کسی مسامحه نخواهد داشت. مجلس یازدهم تصمیم قاطع خود را در این زمینه گرفته و دولت هم روزهای پایانی‌اش است و دولت آینده ان‌شاءالله با مجلس هماهنگ خواهد بود و مسائل را به نفع نظام و در جهت پیش خواهد برد.
وی افزود: تا زمانی که آمریکایی‌ها تمامی تعهدات خودشان را اجرایی نکنند، به مسیر فعلی خود با جدیت ادامه خواهیم داد و مطمئن باشند که ایران در این مسیر تصمیم دیگری را نخواهد گرفت.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم دانش هسته‌ای در کشور ما بومی شده و غنی سازی 60 درصد اورانیوم تنها بخشی از این توانمندی در کشور ماست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات