صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۰۱۷۴

آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه «بن گوریون» در فلسطین اشغالی

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیش در خبرهایی فوری از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بین‌‌المللی«بن گوریون» در فلسطن اشغالی و تخلیه منازل مجاور آن خبر دادند.
کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه - ۲ می)، از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی این فرودگاه خبر داد و اعلام کرد که تیم‌های آتش‌نشانی در حال تخلیه منازل شهرک صهیونیست‌نشین «زیتان» واقع در نزدیکی محل حادثه هستند.

پایگاه خبری روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز در خبری فوری از این حریق و تخلیه منازل مجاور محل حادثه نوشت و اعلام کرد که تا زمان تنظیم این خبر، تیم‌های آتش‌نشانی نتوانسته‌اند آتش‌سوزی را مهار کنند.
هنوز دلیل این آتش‌سوزی اعلام نشده و جزئیاتی از آن در دست نیست و تنها نخستین تصاویر از این آتش‌سوزی در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.
 
فرودگاه بن‌گوریون، بزرگترین فرودگاه بین‌المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر لاد و  ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی  تل‌آویو قرار دارد. این فرودگاه به یاد «دیوید بن گوریون» نخستین نخست‌وزیر این رژیم نام‌گذاری شده است و  اسکادران ۲۷ نیروی هوایی ارتش صهیونیست در این فرودگاه قرار دارد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات