صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۳۰۳۰۹

واکنش معاون دفتر رئیس جمهوری به یک برنامه تلویزیونی با طرح سوالاتی درباره ظریف

معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به پرسش‌های مطرح شده در یک مسابقه تلویزیونی درباره وزیر امور خارجه، اظهار کرد: برای این جماعت، مداحی بر منبر شب‌ قدر تا اجرای مسابقه‌ تلویزیونی، صرفا ابزاری است برای ارضای کینه‌جویی‌ و انتقام.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار ویدئویی از پرسش و پاسخ مجری یک مسابقه تلویزیونی با شرکت کننده این مسابقه نوشت:

 «‏برای این جماعت، مداحی بر منبر شب‌ قدر تا اجرای مسابقه‌ تلویزیونی، صرفا ابزاری است برای ارضای کینه‌جویی‌ و انتقام. این همه سال تقلا برای نفرت‌پراکنی و هجوگویی علیه صلح و دیپلماسی، آتش کینه را سرد نکرده بود تا این روزها که شاید ترور سیاسی ظریف، همان مباحی که مستحب شده، آرامشان کند.»
 اشاره معزی به مسابقه‌ای تلویزیونی با عنوان «رخداد» است که ساعت شامگاه شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از شبکه افق سیما پخش می شود. سوالات شفاهی درباره مسائل تاریخی و سیاسی معاصر، آرشیو تصاویر دیده نشده و شناخت شخصیت‌ها، از جمله آیتم‌های این مسابقه به شمار می‌روند.

در یکی از قسمت‌های این برنامه تلویزیونی، مجری به طرح پرسش هایی درباره محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه می پردازد که این پرسش‌ها از سوی برخی جریانات و شخصیت های سیاسی کشور، مغرضانه و جهت دار تعبیر شده است؛ «محمد جواد ظریف دوران سربازی خود را در کدام کشور سپری کرد؟»، «در دوران احمدی نژاد محمد جواد ظریف نماینده ایران در کدام سازمان بین المللی بود؟»، «آقای ظریف در دیدار با کدام مقام بین المللی گفته بود اگر غرب با ما توافق نکند، رقیب ما انتخابات را می برد؟» و «کدام چهره شاخص اصلاح طلب در دهه ۶۰ معتقد بود که محمد جواد ظریف آمریکایی است؟» از جمله پرسش هایی است که در این مسابقه از شرکت کنندگان پرسیده شده و واکنش هایی را به همراه داشته است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات