صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۳۰۵۰۹

حملات گسترده موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده‌ شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در مناطق مرکزی تل‌آویو از جمله فرودگاه «بن‌گوریون» خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، در واکنش به بمباران زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه، موج جدیدی از عملیات راکتی و موشکی علیه تل‌آویو را آغاز کرده است.

رسانه‌های عربی نوشتند در مناطق «باقة الغربیة، أم‌الفحم، حریش، تل أویو-یافا، بنی براک، بات یام، جفعتایم، هرتزیلیا، حولون، بیتاح تکفا، ریشون لتسیون، رمات غان، رمات هشارون، رعنانا، هود هشارون، تیرا، کفار سابا، جفعات شموئیل، کریات اونو، رحوفوت، بئر یعقوب، نیس زیونا، الرملة، أو یهودا، یهود مونوسون، سفیون، اللد، کادیما تسوران، عسقلان، یفنی»، صدای آژیر هشدار بلند شده و موشک‌هایی به سمت آنها شلیک شده است.

حملات گسترده موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو/ تماس تلفنی فرماندهان ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی/ دیدار ظریف با بشار اسد در دمشق/ نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و چین در وین

خبرنگاران اسرائیلی نیز گزارش دادند که صدای چندین انفجار در حومه تل‌آویو از جمله فرودگاه بن‌گوریون شنیده شده است.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، موشک‌های مقاومت فلسطین برای اولین‌ بار به فواصلی بسیار دورتر از تل‌آویو، تا شهرهای اشغالی «ناصره» و «حیفا» رسیدند.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که موشک‌باران شدیدی با هدف مناطق پرجمعیت در تل‌آویو آغاز شده و تصاویر منتشره از تل‌آویو، حاکی از برخورد یک فروند از موشک‌ها به مرکز این شهر است.

خبرنگاران اسرائیلی همچنین گزارش دادند که چند ساختمان در ریشون لتسیون مورد اصابت راکت و موشک قرار گرفتند.

رسانه‌های عربی با انتشار تصویری نوشتند: «هواپیمایی که از بروکسل آمده بود، در نتیجه حملات موشکی مقاومت فلسطین نتوانست در فرودگاه بن‌گورین بنشیند و مشغول چرخیدن در آسمان است.»

شبکه «المسیره» نیز خبر داد، یک فروند موشک مستقیم در منطقه نحلل و نزدیک پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برخورد کرده است.

شبکه «الجزیره»‌ نیز به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد:‌ «تعدادی از ساختمان‌ها در شهر تل‌آویو مورد اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفتند و خسارات زیادی به آنها وارد شد.»

المیادین به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد: «خاخام صفد خواستار کشتن اعراب شده است.»

حملات گسترده موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو/ تماس تلفنی فرماندهان ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی/ دیدار ظریف با بشار اسد در دمشق/ نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و چین در وین

گردان‌های القسام نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که موج جدیدی از شلیک موشک‌ها را به سمت مواضع صهیونیست‌ها در قدس اشغالی روانه کرده است.

وبگاه الجزیره نوشت: سه صهیونیست حین فرار به پناهگاه در تل‌آویو بعد از شنیدن صدای آژیر هشدار، زخمی شدند.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، تمام پروازهای ورودی به فرودگاه بن‌گوریون تغییر مسیر دادند.

گردان‌های القسام بار دیگر از شلیک‌ شدن گروه دیگری از موشک‌ها به سمت تل‌آویو و همچنین شهرک «اشدود» خبر داد.

خبرنگار شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد که یک فرمانده میدانی گروه‌های مقاومت در نوار غزه، از عملیات ترور رژیم صهیونیستی، جان سالم به‌در برده است.

روزنامه «هاآرتص» گزارش داد در پی برخورد یک فروند موشک مقاومت به ساختمانی در منطقه «پتخ تیکوا» واقع در تل‌آویو، ۵ صهیونیست مجروح شدند.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین خبر دادند که در پی این برخورد، آتش‌سوزی بزرگی رخ داده و برق آن منطقه نیز قطع شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات