صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۳۰۸۳۷
امیرعبداللهیان خبر داد

برگزاری اجلاس فوق‌العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران

دستیار ویژه رییس مجلس و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین با اشاره به برگزاری اجلاس فوق‌العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران، فراخوان کمک کشورهای اسلامی به بازسازی غزه را از اهداف این اجلاس برشمرد.

حسین امیرعبداللهیان گفت: امروز اجلاس فوق‌العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی به میزبانی مجلس شورای اسلامی و به صورت حضوری  -با رعایت پروتکل‌های بهداشتی- در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هیات‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی ۱۵ کشور اسلامی از جمله عراق، اردن، سوریه، لبنان، تونس ، الجزایر، پاکستان، افغانستان، مراکش، قطر، بورکینافاسو، کومور، ترکیه ، فلسطین و... در نشست تهران حضور می‌یابند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه در افتتاحیه اجلاس، رییس مجلس سخنرانی می‌کند، یادآور شد: هدف از برگزاری اجلاس، اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، دفاع از مسجدالاقصی، تاکید بر نسل کشی و جنایات مبتنی بر آپارتاید رژیم جعلی اسراییل و درخواست محاکمه جنایتکاران صهیونیست در محاکم قضایی مستقل و بین‌المللی و فراخوان کمک کشورهای اسلامی به بازسازی غزه است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات