صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۳۰۸۷۴
یک فعال سیاسی اصولگرا:

صدای مخالفین نظام از حنجره احمدی نژاد

یک فعال سیاسی اصولگرا ضمن تقبیح رفتار های «محمود احمدی نژاد» در روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوی بیان داشت که تمامی شعارهای وی عوام فریبانه بود و با وجود تحریم انتخابات توسط او ، انتخابات مسیر خود را ادامه می دهد

«محمد حسن قدیری ابیانه» فعال سیاسی اصولگرا و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک در مصاحبه ای با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بصیرت به رفتارها و مصاحبه جنجالی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در وزارت کشور اشاره کرد و گفت: محمود احمدی نژاد در روز دوم ثبت نام نامزد های ریاست جمهوری رفتاری از خود نشان داد که خاطره سال 96 را برای بسیاری از افراد زنده کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: چنین صحبت هایی که احمدی نژاد دارد بیشتر به نغع اصلاح طلبان است چرا که وارد کردن هجمه به شورای نگهبان همواره در دستور کار اصلاح طلبان بوده و کاری که اکنون احمدی نژاد در حال انجام آن است به نوعی هدف و رویکرد اصلی اصلاح طلبان محسوب می شود.

وی همچنین تشریح کرد: احمدی نژاد در این سال ها به شدت قدرت طلب شده و متاسفانه احمدی نژاد فعلی نسبت به فرد  گذشته بسیار تغییر کرده و او طی این سال ها به شدت دچار استحاله شده است.

 رفتار احمدی نژاد شایسته یک رئیس جمهور نبود

 قدیری ابیانه در ادامه مصاحبه خود به صحبت های انتخاباتی احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: تناقض های بسیاری متعددی در گفتار های خود دارد و وعده هایی را می دهد که در عمل نمی تواند به آن عمل کند.

 این دیپلمات اسبق خاطر نشان کرد: وی در صحبت های انتخاباتی خود عنوان داشته که« در صورت عدم تایید صلاحیت، انتخابات را تحریم خواهد کرد». واقعا چنین اظهاراتی از سوی یک رئیس جمهور ادوار گذشته غیر قابل قبول است

وی اضافه کرد: همه در مقابل قانون یکسان هستند. اگر شورای نگهبان دلیلی برای رد صلاحیت احمدی نژاد هم نداشت ، اظهارات و رفتار وی در روز ثبت نام، برای عدم صلاحیت وی کفایت می کند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک اظهار داشت: کسی که میگوید اگر من را رد صلاحیت کنند انتخابات نامشروع است، لیاقت رئیس جمهور شدن را ندارد

بدون احمدی نژاد هم انتخابات مسیر خود را ادامه می دهد

 قدیری ابیانه در ادامه مصاحبه خود به مسئله مشارکت در انتخابات اشاره کرد و در تشریح این موضوع گفت : یقینا  درصورت رد صلاحیت احمدی نژاد ، او تلاش می کند با یک سری فعالیت ها و مواضع نامناسب سعی می کند کاری کند که انتخابات  تحت شعاع قرار گیرد و در این راستا تلاش خواهد کرد از هوادران خود سوء استفاده کند.

این دیپلمات اسبق افزود : با وجود بایکوت انتخابات توسط احمدی نژاد ولی انتخابات روند خود را ادامه می دهد و مشارکت  خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد : عملکرد ضعیف روحانی در زمان ریاست جمهوری خود باعث ایجاد ذهنیتی  شد که عده‌ای از مردم فکر کنند که محمود احمدی نژاد عملکرد قابل قبولی دارد درحالی چنین  موضوعی درست نیست.

قدیری ابیانه در بخش دیگر از مصاحبه خود به حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اشاره کرد و گفت: اقای رئیسی محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و از عملکرد قابل قبولی در پست های مدیریت هایی که تا کنون بر عهده گرفتند  برخوردار است.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: مقابله با فساد ، یکی از نقاط  قوت آقای رئیسی محسوب می شود و اکنون مردم این امید را دارند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات و در موضع رئیس جمهور رویکرد مبارزه با فساد را در قوه مجریه با قدرت ادمه دهد.

وی  خاطر نشان کرد :  تخریب هایی که تیم روحانی  و جناح اصلاح طلبان که در سال 96 علیه آقای رئیسی انجام دادند این دوره دیگر جواب نمی دهد چرا که مردم در چهار سال گذشته شاهد ناکار آمدی روحانی و تیم او و نیز کارآمدی و سلامت آقای رئیسی بودند.

قدیری ابیانه در آخر تاکید کرد: در این دوره شرایط بسیار تغییر کرده و در میان داوطلبان ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی از همه اصلح تر است یقینا مردم در انتخابات انتخاب درستی خواهند داشت.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات