صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۰۹۸۱

اگر تصمیم گیری مرغ و تخم مرغ را به مرغدار می‌دادیم،بهتر از این عمل می‌کرد

آیین افتتاح ستاد اصناف کشور با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی امروز شنبه برگزار شد. 

در این آیین، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: امروز در آیین جمع شدیم تا یک مشارکت حداکثری و دولت مردمی که آلام مردم را به حداقل برساند، تشکیل شود. 

وی افزود: مردم گرفتار هستند و مشکلات فراوانی دارند که بخش عمده ای از این مشکلات قابل حل است. 

رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی در ادامه عنوان کرد: آقای رئیسی برای اصناف و بازاریان هم برنامه دارد و قطعا به این بخش اهمیت ویژه‌ای داده خواهد شد. 

امیرآبادی ادامه داد: ما چند روز پیش به همراه آیت الله رئیسی در بازار تهران حضور پیدا کردیم که من را به یاد اوایل انقلاب انداخت چرا که یک دوست داشتن صمیمی از سوی مردم نسبت به آیت الله رئیسی وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: اینکه کسی که در مسؤلیت رئیس دستگاه قضا است و چنین محبوبیتی داشته باشد نشان می‌دهد عملکرد وی در این بخش چقدر مقبول بوده است. 

امیرآبادی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی بخش زیادی از خلأهای قوه قضائیه را پر کرد، گفت: او اکنون مستقل آمده است و این استقلال به معنای این است که از ظرفیت همه ملت ایران، جوانان و اقشار مختلف و و اقوام و مذاهب استفاده کند. این استفاده از ظرفیت ملت ایران است که می‌تواند ما را از تنگنا نجات داده و ما را به سوی ایران قوی پیش ببرد. 

رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی در ادامه سخنانش تصریح کرد: مردم هم کسی را می‌خواهند که وابستگی به این جناح و حزب نداشته نباشد بلکه دولت مردمی باشد که برای مردم کار کند.

وی ادامه داد: در راهکارهای داخلی استفاده از ظرفیت داخلی و جوانان بسیار مهم است ضمن آن برنامه و عمل به آن نیز حائز اهمیت است.

وی با ابراز تأسف از سوءمدیریت در جریان گرانی مرغ و تخم مرغ گفت: اگر مرغ و تخم مرغ را به دست مرغدار می‌دادیم بهتر از این عمل می‌کرد. اینها را با برنامه می‌توان حل کرد و ربطی به تحریم‌ها ندارد. جالب است که بعد هم همه را گردن هم می‌اندازند، اینها همه از بی برنامگی است.

امیرآبادی در ادامه تصریح کرد: این انسجام و سازمان‌دهی در دولت نبود که مردم اینگونه رنج بردند و عمدتا دستوراتی می‌دادند که اصلا قابلیت اجرایی ندارد.

وی بیان کرد: ما چقدر در مجلس گفتیم کشور را از ابتدای عید قرنطینه کنید ولی این کار را نکردند. برای همین حرفم مرا دادگاهی کردند! اگر 15 روز را کامل می‌بستند این ویروس قابل مهار بود.

رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی بر همین اساس اضافه کرد:  اینکه می‌گویند مشکلات کشور به خارج برمی‌گردد قصه همان دیوار کشی در سال 96 است. می‌گویند اگر رئیسی بیاید همه ارتباطات ما با دنیا قطع می‌شود. 

وی در همین راستا اضافه کرد: سال 96 به دروغ گفتند آقای رئیسی در پیاده روها دیوار می‌کشد اکنون هم می‌گویند دور کشور قرار است دیوار کشی کند! 

امیرآبادی اضافه کرد: آیت الله رئیسی اصل مذاکره را قبول دارد و مذاکره خواهد کرد اما اینگونه مانند اینها و دولتمردان فعلی مذاکره نخواهد کرد.

رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی تاکید کرد: ما با اصل مذاکره مخالف نیستیم، ما نمی‌رویم مذاکره کنیم که بگوییم خزانه خالی است بلکه مذاکره می‌کنیم که از حقوق ملت ایران دفاع کنیم و امتیاز هم بگیریم. 

امیرآبادی همچنین تصریح کرد: اگر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس را تصویب نکرده بودیم آقایان برای مذاکره چه داشتند که بگویند؟ اگر اینها را نداشتیم می‌گفتند موشک‌ها را تعطیل کنید. 

امیرآبادی ادامه داد: بیان مواردی مانند اینکه دیوار کشی رئیسی برای کشور ظلم است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید رئیس جمهوری قدرتمند داشته باشیم، بیان کرد: یکی از مولفه های قدرت برای یک رئیس جمهور رای بالاست.

وی بر همین اساس اضافه کرد: رئیسی با آمدنش واقعا ایثار کرد چرا که به راحتی می‌توانست دولت و مجلس را استنطاق کند. 

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم باید اصل و سیستم‌ها و فرایندها را اصلاح کرد نه اینکه افرادی را بگذاریم که دختر و برادرشان دزد باشند! 

وی در ادامه اضافه کرد: مردم گلایه و مشکلات بسیاری دارند. اکنون مشکل مردم اذن رئیسی از رهبری یا مسئله بدحجاب‌ها است؟! مردم ایران با شرافت و با غیرت هستند لذا باید مسائل کلان و اقتصادی را حل کرد و پس از آن سایر موارد هم حل خواهد شد. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: چه کسی باور می‌کرد معاون رئیس قوه قضائیه یا برادر رئیس جمهور محاکمه شوند؟

وی تصریح کرد: ما باید دولتی بر سرکار بیاوریم که یک دولت انقلابی بوده و بتواند با فساد مبارزه کند و اقتصاد کشور را نجات داده و مذاکره عزتمندانه داشته باشد.

در ادامه این نشست، نمایندگان اصناف مشکلات و مسائل حوزه خود را مطرح کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات