صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۳۰۹۹۳

انتخابات فرمایشی  کلید واژه دشمن

اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشورمان به حدی است که چند ماه مانده به برگزاری آن، دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی سعی دارند در ابعاد گوناگون به صورت پنهان و آشکار آن را تضعیف کنند. فعال‌سازی همه رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی برای تأثیرگذاری بر ادراک مردم تنها بخشی از اقدامات ضد ایرانی غرب در زمان انتخابات است که شاید میلیاردها دلار هزینه برای‌شان دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تأثیرگذاری انتخابات بر امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور می‌فرمایند: «انتخابات می‌تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند. انتخابات می‌تواند نظام جمهوری اسلامی را جوان‌تر از آنچه هست، بکند.

انتخابات پرشور از سوی مردم می‌تواند روز نویی را برای آنها رقم بزند. انتخابات، هم در صحنه‌ خارجی و در مقابل چشم بیگانگان، هم در صحنه‌ داخلی و هم برای پیشرفت کشور، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویدادهاست. دشمن می‌خواهد انتخابات نباشد. اگر می‌توانستند روی مردم و یا گروه‌های سیاسی اثر بگذارند، کاری می‌کردند که اصلاً انتخابات برگزار نشود...»

واضح است که برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در چنین شرایطی تمامی توطئه‌های دشمن را در ناامیدسازی و جدا کردن مردم از نظام را از بین خواهد برد. بنابراین تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی و حقیقی از طریق جریان نفوذ و وابسته به دشمن صورت می‌گیرد که انتخابات را یک امر فرمایشی در کشورمان جانمایی کنند که این امر به بهانه‌های مختلف صورت می‌گیرد و در انتخابات مردم نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت؛ توطئه‌ای که می‌تواند برای ادامه وضع موجود نیز هدف‌گذاری شده باشد.

بنابراین غرب برخلاف ادعای مهد دموکراسی بودن، هراسان از برگزاری دموکراسی واقعی در ایران است و واکنش‌ آنها نسبت به انتخابات بیان‌کننده ذات درونی آنهاست.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات