صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۳۱۱۵۵

رئیسی: مردم خواستار تغییر هستند/ رقیب من ناکارآمدی و فساد است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد ریاست جمهوری هنگام ورود به سازمان صدا و سیما برای حضور در مناظره انتخاباتی، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) و گرامیداشت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پرچمی که امام راحل(ره) برافراشت و شهدای 15 خرداد نیز به‌دنبال آن بودند، اجرای عدالت و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و اجرای عدالت در تمامی سطوح جامعه بود.

وی افزود: امروز بعد از گذشته 40 سال از انقلاب اسلامی، اجرای عدالت موضوعی مهم است و ایجاد تحول در کشور به‌ویژه در حوزه‌ی مدیریت اجرایی کشور ضروری است. مردم خواستار تغییر هستند و وضع موجود موجب نگرانی دلسوزان انقلاب و مردم است و لازمه‌ی تغییر وضع موجود نیز، حضورِ با معنای مردم در صحنه و تصمیم ملت است. مردم درخواست داشتند بنده به‌عنوان طلبه‌ای که سال‌ها خدمتگزار هستم در این عرصه حضور یابم و من هم به این پیام لبیک گفتم؛ امیدوارم به‌خوبی بتوانیم مأموریت بزرگی که بر عهده داریم را انجام بدهیم و مردم همیشه وظیفه خود را خوب شناخته و به آن عمل کرده و می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کسی می‌تواند در عرصه انتخابات حاضر شود و وعده بدهد و سخن بگوید و همه محترم هستند ولی رقیبِ من، ناکارآمدی و فساد و وضعیتی است که امروز مردم آن را نمی‌پسندند و از آن به‌شدت گله دارند که ناامیدی را در جامعه رواج می‌دهد. آن‌چه مردم در این مناظره‌ها خواهند دید، برنامه و کارنامه‌ای است که بتواند اثبات کند که می‌تواند اجرایی باشد.

رئیسی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله و مسئله‌شناسی در مناظره بیان می‌شود و مردم باید راهکارهایی که برای حل مسئله گفته می‌شود را ببینند تا چه کسی در این جایگاه می‌تواند مشکل و مسئله را حل کند؛ این‌جا کارنامه و عملکردها گواهی می‌دهد که فرد صادق القول است. رئیس‌جمهور باید برای رئیسِ تمامِ جمهور باشد نه رئیسِ یک طیف، گروه و جناح خاص.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات