صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۳۱۱۷۸
زیاد النخاله:

همچنان در وسط میدان نبرد قرار داریم

به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه در اولین سالگرد رحلت «رمضان عبدالله شلح»، اعلام کرد: نبرد شمشیر قدس افق‌های بزرگی را به‌روی خواسته‌های ملت ما در زمینه آزادی و آزادسازی و حق بازگشت، گشود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت دستاوردهای به‌دست‌آمده از سوی مقاومت فلسطین، تأکید کرد: نبرد سیاسی آتی ما از نبرد نظامی ما شدتش کمتر نخواهد بود.

النخاله گفت: همه گروه‌های مقاوم باید اوضاع خود را سروسامان دهند و دیدگاه واحدی داشته باشند تا پیروزی ملت ما از درون خالی نشود.

وی افزود: تلاش برای از بین بردن دستاوردهای ملت ما در نبرد شمشیر قدس، متوقف نخواهد شد و ما در اوج بیداری، هوشیاری و آمادگی برای مقابله با این تحرکات قرار داشته باشیم.

النخاله اظهار داشت: ما باید بهترین دستاورد ممکن را برای ملت و مقاومت‌مان داشته باشیم. مقاومت و گردانهای قدس نباید یک لحظه هم از سلاح خود غافل باشند ما همچنان در وسط نبرد قرار داریم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی با از دست دادن دکتر رمضان یکی از ارکان اساسی خود را از دست داد و رفتن او خلأ بزرگی بود با این حال جنبش جهاد اسلامی با این محنت کنار آمد همان‌طور که فقدان دکتر فتحی را پشت‌سر گذاشت.

بازداشت فعال زن ساکن قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با یورش به منزل «منی الکرد» فعال زن فلسطینی در محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی او را بازداشت کردند.

 

«نبیل الکرد» پدر «منی» اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منزل خانوادگی، دخترش را با خود به مرکز بازجویی اشغالگران در خیابان «صلاح‌الدین» در قدس اشغالی بردند.

وی از فراخواندن «محمد» برادر «منی الکرد» برای بازجویی نیز خبر دادند.

 «الکرد» از جمله خانواده‌های فلسطینی ساکن در منطقه «شیخ جراح» هستند که اشغالگران به‌دنبال اخراج آنها از این محله می‌باشند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات