صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۳۱۲۸۰

واکنش وزارت بهداشت به ادعای کرونایی مهرعلیزاده

سخنگوی سازمان غذاودارو در واکنش به گفته دیروز مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری که گفته بود «واکسن کرونا ۱۰ دلار است و بخش خصوصی از ۱۰ تا و ۱۰۰۰ تا می‎تواند واکسن وارد کند و همه واکسینه شوند»؛ در صفحه توییتر خود نوشت:

«اظهار فضل نمایشی برای ۴ تا رأیی که قطعاً حاصل نخواهد شد و وعده‌ووعید پوشالی ناشی از عدم شناخت، دردی را دوا نخواهد کرد. کرونا و واکسن که هیچ، این بزرگواران اگر می‌توانند همین دو سه هفته ستاد انتخاباتی خودشون رو اداره کنند، واردات واکسن تقلبی و آمار کرونا بماند برای بعد!»

دکتر کیانوش جهانپور در توییت دیگری نیز نوشت: «استحضار دارید جایی واکسن کرونا ده تا و صدتا و هزارتا نمی‌فروشد، مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق! برای روشن شدن مطلب، منتظر می‌مانیم نامزد مدعی فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم‌ها را ارائه کنند».

«وهاب‌زاده» مشاور وزیر بهداشت نیز در واکنش به این اظهارات گفت: «‏هم‌اکنون تمام امکانات و اختیارات را در خدمت آقای مهرعلیزاده قرار می‌دهیم تا ۱۶۰ میلیون واکسن وعده داده شده را طی سه ماه وارد کنند! امیدواریم که سلامت مردم را گروگان نگیرند و این موضوع مشروط به رأی دادن به ایشان نشود. این گوی و این میدان! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات