صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۳۲۰۰۶

یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در تهران واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

علیرضا زالی، روز یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از بخش‌های اتاق عمل جراحی و سی تی بیمارستان مهدیه تهران، افزود: با توجه به صحبت‌های وزیر بهداشت، واکسیناسیون عمومی کرونا در روزهای آتی افرایش خواهد یافت.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۸۹ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال استان تهران واکسینه شده‌اند، گفت: تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف مانند بیماران خاص هم انجام شده است.
زالی با عنوان این مطلب که ۴۳ درصد جامعه پزشکی کشور در تهران مستقر هستند، افزود: تزریق دوز دوم بخشی از این گروه از دوشنبه آغاز می‌شود.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی افزایش تزریق واکسن را دارید، گفت: ما در تهران برای افزایش تزریق واکسن کرونا زیرساخت را داریم و نیروی انسانی ما آمادگی کامل را برای این کار را دارند.
زالی، شرط اصلی افزایش تزریق واکسن کرونا را تأمین مکفی واکسن اعلام کرد و افزود: اگر واکسن به اندازه کافی به ما تحویل شود ما برای واکسیناسیون هیچ مشکلی نداریم.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۰ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در تهران داریم که این مراکز می‌توانند به صورت ۲ شیفت فعالیت کنند، تاکید کرد: در این هفته هم چند مرکز جدید تجمعی واکسیناسیون کرونا در تهران راه اندازی می‌شود.÷

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات