صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۳۲۴۰۳

زمیه‌سازی دشمن برای تخریب و تضعیف دولت آینده:

خناسان و عوامل نفوذی در پیکره نظام اداری و به خصوص اخلالگران نظام اقتصادی نیز بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات، برای ایجاد کمبودهای کاذب و مشکلات جدید دست به کار شدند.

شواهد و قرائن حکایت از آن دارد، که به علت سوءمدیریتهای رخ داده در طول مسئولیت برخی از دولتهای گذشته و به‌خصوص دولت مستقر، دولت آینده اصطلاحأ به نوعی با سرزمین سوخته‌ای مواجه است که رویاندن مجدد آن کار چندان آسانی نیست.
گفته می‌شود دولت محترم تدبیر و امید نه تنها با چاپ و انتشار حجم انبوهی از پول بدون پشتوانه و سیاستگذاری‌های نادرست پولی و مالی، باعث افزایش بی‌سابقه نقدینگی در کشور شده است، بلکه برای جبران کسری بودجه سالانه خود از هر منبع داخلی (از جمله صندوق ذخیره ارزی) هم که می‌توانسته پول برداشت نموده، استقراض کرده و یا حتی در این اواخر، اقدام به فروش بعضاً خارج از ‌ضابطه برخی از اموال، امکانات و املاک دولتی نموده است.
در واقع دولت آینده میراث‌دار مقدار قابل توجهی بدهی، کارهای عقب‌مانده و مشکلات ناشی از سوءمدیریتها متعدد و متنوعی است که حتی با روحیه انقلابی و عملکردجهادی هم نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه‌مدت همه مشکلات برطرف و شرایط عادی برقرار شود.
با این حال؛ خناسان و عوامل نفوذی در پیکره نظام اداری و به خصوص اخلالگران نظام اقتصادی نیز بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات، برای ایجاد کمبودهای کاذب و مشکلات جدید دست به کار شدند.
زمینه‌سازی برای گرانی گوشت و لبنبات با کشتار دامهای مولد و کم‌کاری در تأمین نهاده‌های دامی یکی از مصادیق این اقدامات ناجوانمردانه است.
در این رابطه برخی افراد حتی قطعی‌های پراکنده برق که مدتی قبل به بهانه کم‌آبی صورت گرفت و بدون آنکه بارندگی صورت بگیرد،، برای مدتی برطرف شد و حالا دوباره از سر گرفته شده است را هم مرتبط با این موضوع می‌دانند.
در عین‌حال رسانه‌های خارجی و عوامل آنها در داخل کشور نیز در یک اقدام کاملاً هماهنگ در تلاشند تا با بیان وعده‌های کاذب و ایجاد انتظارات غیرمنطقی در افکار عمومی جامعه، سختی کار دولت آینده را تشدید نموده و از هم‌اکنون زمینه را برای بدبینی مردم نسبت به عملکرد دولت جدید فراهم نمایند.
بدیهی است که همسویی و همدلی قوای سه‌گانه می‌تواند در پیشبرد امور کشور بسیار موثر واقع شود، اما همان‌گونه که اشاره شد، با توجه به توضیحات فوق و توطئه‌های مستمر دشمنان و شرایط تحمیلی به کشور، نباید و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که همه مشکلات یک‌شبه برطرف شود.
با این‌حال قطعاً با توکل به خدا و اتکاء به نیروهای درونزا و با عنایت به روحیه جهادی مسئولین دولت آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حل مشکلات به شدت شتاب خواهد گرفت و به زودی شاهد آغاز رونق مجدد بخش تولید و محیط کسب و کار و در نتیجه بهبود تدریجی اما مستمر وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم خواهیم بود

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات