صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۳۲۶۰۲
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم وبازیگر انقلابی علیرام نورائی

دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد افتتاح شد

دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد افتتاح شد.

دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد طی مراسمی با حضور علیرام نورائی، بازیگر توانمند و ارزشی کشورمان و با حضور خانواده ی شهدای مدافع حرم افتتاح شد.
یاسرظریفی، رئیس بنیاد ملی کرامت در این مراسم گفت: در دوره دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه، در عرصه جنگ سخت جوانان ایران خوش درخشیدند و برای حفظ خاک و ناموس‌شان از جان‌شان گذشتند اما در کنار این جنگ سخت؛ نزاع دیگری در قالب جنگ نرم نیز در جریان است که خاکریز آن فضای مجازی و رسانه‌ است و افسران و ژنرال‌‌های آن نیز جوانان انقلابی و اصحاب رسانه و هنر هستند.

وی افزود: در عرصه سینما و تلویزیون و در قاب هنر، بازیگران انقلابی همچون علیرام نورائی از آبرو واعتبارخود در این جنگ نرم مایه گذاشته اند و با تمام وجود پای اعتقادات و ارزش‌های خود ایستاده اند و مردانه پای عزت میهن و برای استقلال و سربلندی وطن هزینه داده اند.
ظریفی یادآور شد: ما در بنیاد ملی کرامت برآنیم تا از این افسران و سرداران عرصه جنگ نرم که در راستای اعتلای کرامت ایران وایرانیان هزینه داده‌اند، تجلیل کرده و قدردان زحمات و ایثارگری‌های آنها باشیم.
رئیس بنیاد ملی کرامت تصریح کرد: با این اقدام امیدواریم آغاز کننده یک جریان مردمی و ایجاد کننده یک موج باشیم، موجی برای حمایت و پشتیبانی از عزیزانی چون علیرام نورایی که در میدان هنر و سینما پای نظام و ارزش‌های آن ایستاده اند و درد مردم را دارند و خاک کشورشان را با طلای اجنبی عوض نمیکنند؛ وی ابراز امیدواری کرد با تکریم شایستگان و افراد لایق در عرصه سینما، خواهیم توانست در مسیر مهجوریت زدایی از سلبریتی ها واقعی حرکت کنیم.
گفتنی است بنیاد ملی کرامت با اولویت فعالیتهای جهادی، پیش از این در دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام اعلام موجودیت کرده بود.


علیرام نورایی: پای اعتقاداتم هستم/بازی دریک فیلم نظرم را درباره حضور ایران در سوریه تغییر داد

علیرام نورائی در مراسم افتتاح دییرخانه مرکزی بنیاد ملی کرامت در مشهد گفت: پس از بازی در قلاده‌های طلا موجی از انتقادات وتوهین‌ها روانه من وسایر عوامل فیلم شد و حتی از ما خواستند تا بابت این فیلم عذرخواهی کنیم که به هیچ وجه زیربار نرفته و همین امر باعث شد فشارها و بی‌حرمتی‌ها بیشتر شود.
این هنرمند انقلابی با بیان اینکه همین کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند بیش از دیگران برخفقان و انحصار در بیان مشغولند و با شعار لیبرال و ازادی در مسیر فاشیسم حرکت میکنند، ادامه داد: در اوج جوانی و شور و شوق کار به خاطر حضور در یک فیلم چندسال به حاشیه رفتم و انواع هتاکی ‌و حتی تهدیدهارا به جان خریدم.
وی از فیلم جدیدش خبرداد و گفت: اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در دویست متری داعشی‌ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم.

دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد افتتاح شد.


نورائی افزود: فیلمی که با این مخاطرات و با این اهمیت ساخته شد، بدون هیچ حمایتی، تنها در یک سینما وبا تعداد کمی بیننده اکران و سپس به حاشیه رفت.
وی عنوان کرد: قبل از این فیلم من جزء کسانی بودم که میگفتم نباید پول ما در سوریه و عراق خرج‌شود ولی با دیدن اوضاع سوریه ازنزدیک و جنایات داعش و فداکاری‌های مدافعان حرم نظرم کاملا عوض شد.
نورایی یادآور شد: خوشحالم که در روز عیدغدیر و در جمع عزیزان بنیاد ملی کرامت هستم و انشالله در کنار شما عزیزان تلاش خواهیم کرد کرامت را به جامعه بازگردانیم و گره ای از کار مردم عزیزمان باز کنیم.

این بازیگر سینما وتلوزیون گفت: مدیران پشت میز نشین باید بدانند که برای رسیدن به این جایگاه چه جوانانی از جان و مال خود گذشتند. انشالله با روی کارآمدن دولت جدید، و با جریان‌هایی مثل بنیاد کرامت، وارد فصل جدیدی از خدمت به مردم شویم و امیدوارم بر خلاف سنگ‌اندازی‌ها، شاهد روزهای خوب برای مردم سرزمینم باشیم و این مشکلات به کمترین حد خود برسد چرا که ایرانیان لایق بهترینها هستند.

 

دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد افتتاح شد.

اهدای تندیس کرامت به علیرام نورائی توسط بنیاد ملی کرامت

بنیاد ملی کرامت طی مراسمی در مشهد در عیدغدیرخم از علیرام نورایی تجلیل و تندیس کرامت را با عنوان نشان درجه یک کشوری بنیاد به وی اهدا کرد.

همزمان با شب عید غدیر مراسم جشن و پاسداشت زحمات بازیگر انقلابی عرصه سینما به همت بنیاد ملی کرامت با حضور علیرام نورائی و جمعی از مسئولین و خانواده شهدای مدافع حرم، منتخبین مردم در شورای شهرمشهد و ...، در مشهد برگزار شد.

در این مراسم به پاس زحمات مجدانه و حضور موثر علی رام نورائی در فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر گاندو، قلاده‌های طلا و یتیم خانه ایران که باعث ایجاد هزینه‌های فراوان و تحمل توهین‌ها وتهدیدهای زیادی برای این بازیگر توانمند کشورمان از سوی غرب‌پرستان و لیبرالها مسلک ها شده بود، تندیس کرامت و تقدیرنامه‌ای از سوی بنیاد ملی کرامت اعطا شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات