صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۳۲۷۴۳

امیر صباحی‌فرد: کوچک‌ترین تعرض‌ به حریم هوایی ایران ‌را پاسخ کوبنده‌ می‌دهیم / کوچک‌ترین تحرکات دشمن را ‌کشف ‌می‌کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه کوچک‌ترین تعرضی به حریم هوایی کشورمان با پاسخ کوبنده غیورمندان نیروی پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد، گفت: کوچک‌ترین تحرکات دشمن را به صورت شبانه روزی کشف و رصد می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت موشکی مرصاد، در گروه پدافند هوایی ‌جاسک‌ اظهار ‌‌داشت: به‌کارگیری دستاوردها و سامانه ‌ای کاملا بومی که با ایده و تلاش دانشمندان جوان کشورمان تولید شده ‌قطعا خاری در چشم دشمنان است.
وی با بیان اینکه کوچک‌ترین تعرضی به حریم هوایی کشورمان با پاسخ کوبنده غیورمندان نیروی پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد، افزود: همواره نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی ارتش با قدرت و توان هم افزا از مرزهای هوایی و آبی و خاکی کشورمان نگهبانی و دفاع می کنند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان ما می‌دانند پدافند هوایی اکنون با در اختیار داشتن سامانه‌های راداری و موشکی کاملا بومی که در لبه فن‌آوری روز دنیا قرار دارند بسیار توانمندتر از گذشته در میدان عمل حاضر است، تصریح کرد: عدم وابستگی و خودکفایی تسلیحاتی قدرت بازدارندگی بزرگی را در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایجاد کرده ‌و قطعا این نیروی انسانی تربیت یافته مکتب محرم و عاشوراست که در آن برای دفاع از شرف و آبرو جان ایثار می‌کنند.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار نیروی پدافند مرهون تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است، خاطر نشان کرد: نیروی انسانی ولایی، آموزش دیده، توانمند و با جسارت که سرشار از عشق به خاک پاک میهن است کوچک‌ترین تحرکات دشمن را به صورت شبانه روزی کشف و رصد می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه سامانه‌های موشکی کاملا بومی مستقر در جاسک از قابلیت منحصر به فردی در درگیری و انهدام اهداف متجاوز برخوردار هستند، افزود: پدافند هوایی امنیت، آسودگی خاطر و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات