صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۳۰۵۵

افزایش تولید واکسن کرونا را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ ‌‌هرگز در برابر تهدیدات دشمن ‌سر تعظیم فرود نخواهیم آورد

سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه در قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) در کرمان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: از اعضای کادر درمان استان کرمان که در این برهه سخت و دردناک فداکارانه در میان  این معرکه سخت ایستاده اند و فداکاری می کنند  تشکر ویژه و عرض خدا قوت دارم.
وی افزود: این ایستادگی در کنار این مخاطره جدی یک میدان آزمون پر افتخار تاریخی برای جامعه پزشکی و بهداشت و درمان بود و هیچ چیزی کمتر از حضور فرماندهان و سربازان در دوران دفاع مقدس کم ندارد و حتی به فداکاری بیشتری نیاز دارد
سردار سلامی تصریح کرد: وقتی انسان جان خودش را برای احیای جان دیگری به خطر می اندازد این حرکت در دستگاه الهی زیباترین معامله و سوادی الهی است که یک فرد می تواند انجام دهد.
وی با بیان اینکه دشمن از هر طریقی می‌خواهد اقدامات مثبت کشور را واژگون جلوه دهد و عملیات روانی سنگینی علیه کشور ما انجام می‌دهد گفت: دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است و در برابر آن عملیات روانی انجام می‌داد.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: کرونا، محل تجلی و درخشش اسلام شد و مردم با همدلی برای همدیگر پای کار آمدند، مردم ما انفاق، ایثار و کمک مؤمنانه را معیار کار خود قرار دادند.
سردار سلامی گفت: تاریخ خواهد نوشت که چگونه ملت ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، بحران کرونا را پشت سر گذاشته است.
سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها همواره در آرزوی فلج سازی ملت ما حتی در شرایط کرونایی حاکم برجهان هستند گفت: ملت ایران اعتمادی به کشورهایی که چنین آرزویی در سر می‌پرورانند ندارد ، لذا واکسن مورد نیاز خود را از کشورهایی که از سلامت واکسن آنها اطمینان و آگاهی داریم و یا در کشور خودمان تولید می شود ،تامین می کنیم.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان با عملیات روانی می خواهند همواره ما را وابسته و در برابر خود ذلیل و نیازمند نشان دهند ، در حالی که هیچگاه نتوانسته اند پاسخ این تناقض را بدهند که چگونه در این شرایط پرخطر که جان انسان ها مورد تهدید قرار گرفته است سخن از ارسال واکسن می‌کنید؟ اما در مقابل پول ملت را بلوکه و آنها را مورد تحریم های ناعادلانه و حداکثری قرار داده‌اید؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات