صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۳۳۳۵۸
سردار سلیمانی:

سرلشکر فیروزآبادی موجبات یکپارچگی و اقتدار نیروهای مسلح را فراهم کرد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
کل نفس ذائقة الموت ثم الینا ترجعون
هر نفسی طعم مرگ را می چشد سپس به سوی ما بازگشت داده می شود.
«سلام علیکم بما صبرتم»
خبر رحلت ناگهانی و جانسوز سردار رشید اسلام سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، واقعه ای محزن و تألم بار بود و دل همکاران، همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده را دستخوش غم و اندوه نمود.
سرداری بسیجی، مقتدر و هوشمند که در دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی، تلاش و مجاهدت فراوان موجبات اعتلای انقلاب اسلامی و یکپارچگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را فراهم نمود.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان عروج آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیر مرد عاشورایی برادر دکتر سید حسن فیروزآبادی را به پیشگاه حضرت بقیه الله العظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، خانواده معزز و صبور ایشان، بازماندگان، خیل بسیجیان و مردم شریف تسلیت عرض نموده رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز به عرش پیوسته و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با بقای عمر برای بازماندگان شریف از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات