صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۳۵۲۲

یاوه گویی اسرائیلی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که جولان را هرگز به سوریه پس نمی دهیم.

کارشناسان معتقدند که بهتر آن است که لاپید بداند که مردم سوریه برای آزادی سرزمینشان به یاوه گویی های وی اهمیت نمی دهند.
علت سفر لاپید به مسکو، نگرانی رژیم صهیونیستی از پدافند هوایی است که روسیه در اختیار سوریه قرار داده و باعث شکست حملات موشکی و هوایی تل آویو شده است.
لاپید در این سفر از مسکو خواست که با حملات تل آویو به سوریه مخالفت نکند و نسبت به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی تعهد دهد.
وی در پاسخ به سوالی درباره تماس رژیم صهیونیستی با دولت سوریه، ادعا کرد که تل آویو هرگز درباره جولان با دمشق گفت و گو نمی کند و جولان را پس نمی دهد، اما گویا فراموش کرده که مردم سوریه با زور حقشان در این منطقه را از صهیونیستهای دزد مسترد خواهند کرد.
در سفر لاپید به مسکو درباره موضوع درعا نیز سوال شد که رسانه های آمریکا کوشیدند این واقعیت که نظام سوریه برای حل مسالمت آمیز بحران درعا و برقراری ثبات در آن و بهبود وضع بد اقتصادی مردم سوریه ناشی از تحریمهای آمریکا می کوشد را مخدوش کنند و این واقعیت را پنهان کنند که قانون سزار که مردم سوریه را حتی از مواد غذایی، سوخت و حواله بانکی محروم کرده و موضوع سرقت نفت، آب و گندم سوریه چه بر سر این ملت آورده است.
اما دشمن هر توطئه ای انجام دهد مردم سوریه به مسیر خود برای استقرار ثبات و احیای اقتصاد ویران شده از تحریم و جنگ آمریکایی ترکی و آزادسازی کشور از اشغالگری آمریکایی اسرائیلی ادامه می دهند چرا که یکپارچگی و حاکمیت نظام سوریه بر این سرزمین ضامن بهبود اوضاع اقتصادی و بازگشت به دوران شکوفای گذشته است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات