صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۳۳۷۰۵
تقلاهای‭ ‬رژیم‭ ‬صهیونیستی‭ ‬علیه‭ ‬ایران

‭ ‬فناوری‭ ‬هسته‌ای‭ ‬و‭ ‬مسئله‭ ‬نفوذ‭

پایگاه بصیرت / فریدون‭ ‬عباسی‭ ‬

درباره نقش رژیم  غاصب صهیونیستی در رفتار هسته‌ای غرب اینطور می‌توان گفت، باید به دنبال نفوذ صهیونیسم در جوامع غربی بود. البته نفوذ رژیم صهیونیستی به کشورهای غربی محدود نمی‌شود؛ سران تل آویو نه فقط در کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا نفوذ دارد؛ بلکه در کشورهای دیگر  به ویژه دیکتاتوری‌های حاشیه خلیج فارس هم نفوذ دارد که آنها را نیز باید به گونه‌ای جزء بلوک غربی و متحدان آمریکا و رژیم صهیونیستی لحاظ کرد.

صهیونیست‌ها با سرمایه‌ای که دارند، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ این کشورها را در اختیار دارند، همچنین افراد مد نظر را در حکومت‌ها تعیین می‌کنند، یعنی بسیاری از رؤسای‌جمهور و وزرایی که در جامعه غرب بر سر کار می‌آیند و احزابی که آنجا فعالیت می‌کنند، تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند، علاوه بر آن در مطبوعات، سایت‌ها و رسانه‌ها که قدرتمند هستند نیز نفوذ دارند.

سلاح هسته‌ای می‌تواند یک ابزار قدرتمند صهیونیست‌ها در جهان به شمار آید. در اینجا جنگ حق و باطل خود را نشان می‌دهد؛ به هر حال شیطان در حوزه صهیونیست دخالت دارد و همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است؛ یعنی شیاطین کوچک هم وجود دارند. یک کشور به نام اسرائیل که ما به او رژیم غاصب صهیونیستی می‌گوییم، در یک نقطه کوچک از کره زمین واقع شده که تفکر صهیونیستی دارد. این تفکر یک تفکر گسترده است و می‌تواند در خیلی از کشورها وجود داشته باشد که در سران و احزاب و اقتصاد آنها تأثیرگذار است، بنابراین همه مسائل از جمله سلاح هسته‌ای می‌تواند تحت کنترل آنها قرار گیرد.

لذا از طریق مسئولان کشورها، احزاب و اقتصاد می‌توانند در کشورها نفوذ کنند و روی تصمیماتی که گرفته می‌شود، تأثیرگذار باشند. ما سمت حق هستیم و دشمن سمت باطل و دشمن در جامعه ما نفوذ دارد.

در واقع تفکررژیم صهیونیستی می‌تواند از مخالفان جمهوری اسلامی ایران سرباز بگیرد؛ چرا که به دنبال ضربه زدن به ما و نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند، بنابراین در کشور ما نفوذ می‌کنند.

امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب نیز بارها به پدیده نفوذ اشاره و تأکید داشته‌اند که باید نسبت به آن دقت شود، لذا ما نباید پدیده نفوذ را نادیده بگیریم. آنها اطلاعات از کشور ما را از طریق نفوذ کسب می‌کنند و ما هم کشور ضعیفی نیستیم بلکه در بسیاری از حوزه‌ها قدرتمند  و پیشران دانش‌های  نوین هستیم.

علما، استادان دانشگاه‌ها و حوزوی‌های ما در مباحث نظری قوی هستند که افراد نفوذی از این طریق کسب اطلاع می‌کنند، به همین دلیل یکی از نقاط مورد نظر آنها، مراکز آموزش‌ـ تحقیقاتی ما هستند و فرقی هم نمی‌کند که در حوزه علوم انسانی، پزشکی یا صنعتی باشند.

هر جا  که مظهر قدرت ماست به خصوص در مسائل نظری، دشمنان حتما در آن نفوذ می‌کنند و برای آن برنامه دارند. دستاوردهایی را که در جامعه مشهود است، از طریق اطلاع‌رسانی رسانه‌ها می‌توانند کسب کنند، اما آن دسته از توانمندی‌های ما را که پنهان هستند، از طریق نفوذ اطلاعات کسب می‌کنند؛ اما این اخبار پنهانی را به شکل نادرست هم به دیگران جلوه می‌دهند.

در واقع توانمندی‌های ما را در جهت ترساندن کشورهای دیگر، چه همسایگان ما و چه کشورهای غربی به کار می‌برند، بنابراین از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ، داده‌های غلط تولید می‌کنند.

در واقع دشمنان ما توانمندی‌های ما را که می‌خواهیم از آنها در جهت صلح‌آمیز و برطرف کردن مشکلات جامعه و همسایگان و جامعه بشری استفاده کنیم و از این طریق زکات علم خود را نیز بپردازیم، در دیگر کشورها بد جلوه می‌دهند و طوری تبلیغ می‌کنند که گویا ما خطری برای جامعه بشری هستیم و به همین طریق خود را تطهیر می‌کنند.

آنها با توجه به اینکه رسانه‌های قوی دارند و امپراتوری رسانه‌ای را به راه انداخته و جنگ اطلاعات را هدایت می‌کنند و همچنین در دولت‌ها نیز نفوذ دارند، می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های دولت‌های دیگر دخالت کنند و با بد جلوه دادن، داده‌های کسب کرده آشکار و پنهان از کشور ما، ضد ملت ایران استفاده ‌کنند.

ما در دنیای واقعی زندگی می‌کنیم و باید قبول کنیم که دشمنان داخل کشور ما نفوذ دارند، لذا باید راه نفوذ را ببندیم؛رسانه‌های ما نیز در آگهی‌بخشی به دنیا باید تلاش کنند. دعوای دنیای امروز، بیشتر درباره فضاست، چون کشورهایی قدرت دارند که در فضا قدرت داشته باشند، ماهواره داشته باشند و بتوانند سفینه به فضا بفرستند و ایستگاه فضایی داشته باشند، به همین دلیل رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد ایران ماهواره و موشک داشته باشد.

آنها معتقد هستند موشک قاره‌پیما و ماهواره‌بر ما تهدیدی برای اروپاست و با آن مخالفت و علیه آن تبلیغ می‌کنند و اینطور به جهانیان القا می‌کنند که این موشک‌ها می‌تواند کلاهک حمل کند.

اگر ما موشک قاره‌پیما نداشته باشیم، نمی‌توانیم در فضا قدم بگذاریم؛ فضا مرکز کنترل داده‌ها و مرکز کنترل زمین و داده‌برداری از زمین و تحلیل آن است؛ درست است که فیبرهای نوری گسترش پیدا می‌کنند و امواج به طریقی در فیبرهای نوری وارد می‌شود و ارتباطات اینترنتی شکل می‌گیرد؛ اما داده‌برداری از طریق فضا، صورت می‌گیرد و دشمنان نمی‌خواهند که جمهوری اسلامی ایران در فضا قدرت داشته باشد.

همچنین با فعالیت‌های هسته‌ای ما مخالفت می‌کنند؛ چون اگر ما بخواهیم موجودی را در فضا قرار دهیم، باید برای آن، بحث مقاوم‌سازی پرتویی را انجام دهیم، یعنی الکترونیکی که می‌خواهیم در فضا بفرستیم و مکانیکی که در آنجا داریم، تجهیزات مکانیکی و موادی که می خواهیم در ماهواره‌ها و ایستگاه‌های فضایی استفاده کنیم، همگی باید روی زمین در مقابل پرتوهای گاما، ایکس، نوترون و پروتون مقاوم شوند؛ از همین رو با فعالیت‌‎های هسته‌ای ما مخالفت می‌کنند.

اما الحمدلله ما از این مرزها رد شده‌ایم و سال‌هاست که به دانش و فناوری هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم و به شکل آزمایشی ماهواره به فضا فرستاده‌ایم و اگر برای هر یک باشگاه مختلفی در نظر بگیریم، ما وارد باشگاه هسته‌ای، فضایی و موشکی دنیا شده‌ایم.

این فناوری‌های هسته‌ای و توانمندی‌ها برای آینده، ثبات و دفاع از کشور و رفاه مردم نیاز است. این در حالی است که دشمنان ما با این توانمندی‌ها مخالف هستند و عده‌ای در داخل کشور که حتی از افراد رده بالای کشوری هستند نیز با این توانمندی‌های هسته‌ای و رفتن به فضا مخالفت می‌کنند که اینها مصداق پدیده نفوذ است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات