صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۴۲۷۷

پیام تسلیت معاون سیاسی سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی

 حقاً و انصافاً «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» در عصر با صبوری و مقاومتش و با جهاد تبیین و امید آفرینی اش زیستی زینب گونه داشت و از مصادیق بارز و برجسته آن، قلیل مومناتی بود که خداوند در قرآن کریم آنان  را «صبّار شکور» معرفی می کند.

مادری صبّار و شکور آسمانی شد

پیام  تسلیت معاون سیاسی سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی

خانواده محترم و معزز شهیدان گرانقدر خود سیانی

سلامٌ علیکم
خبردرگذشت وآسمانی شدن اسوه صبرو مقاومت، مادر شهیدان والا مقام « علی محمد، ناصرو مسعود خودسیانی» همه دوستان و همرزمان این شهیدان خدایی و تمامی علاقمندان به آن خانواده انقلابی و ولایتمدار را متأثرو داغدار نمود.
 حقاً و انصافاً «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» در عصر ما با صبوری و مقاومتش و با جهاد تبیین و امید آفرینی اش زیستی زینب گونه داشت و از مصادیق بارز و برجسته آن، قلیل مومناتی بود که خداوند در قرآن کریم آنان  را «صبّار شکور» معرفی می کند.

این شیرزن و مادر قهرمان ملت ایران که در حقیقت از مفاخر زنان جهان اسلام در زمان ما به حساب می آید، اینک آسمانی شده و با قرار گرفتن در حلقه فرزندان و برادر شهیدش، صدق وعده های الهی را با استقرار در موقعیت  « عند ربّهم یرزقون» به تماشا نشسته است .

اینجانب همانند شما داغدار از دست دادن این مادر مهربان، انقلابی و ولایی هستم ؛چرا که هر گاه در این قریب چهل سال گذشته، توفیق زیارتش نصیب می شد،  با محبت مادرگونه اظهار می داشت: " شما برای من مثل علی هستید و ان شالله سلامت باشید و راه علی، ناصر و مسعود را ادامه دهید". البته این حس و حال متقابل بود و من هم به معنای واقعی کلمه، ایشان را همانند مادر خود دوست می د اشتم و به وجودش افتخار می کردم.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به آن بیت معزی،  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. امید آنکه ماهم همانند این مادر وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی، تا اخرین نفس در مسیر ولایت و شهدا ثابت قدم باشیم.


سرتیب دوم پاسدار یداله جوانی
 معاون سیاسی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات