صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۳۴۴۰۶

گروه های هکری، «اسرائیل» را به کتابی باز تبدیل کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت به نقل از العالم به نظر می رسد "اسرائیل" که درمورد توانایی های اطلاعاتی، جاسوسی و سایبری اش افسانه می بافت و خود را جعبه سیاهی می دانست که نمی توان به داخل آن نفوذ کرد، امروز تبدیل به کتابِ بازی شده که به راحتی می توان صفحه های ان را خواند و به اسرار نظامی اش و حتی زندگی حرفه ای و شخصی فرماندهان آن نیز پی برد.
این را وقتی متوجه شدیم که گروهی از هکرها توانستند به اهداف حساس و مهمی در داخل رژیم صهیونیستی دست پیدا کنند.
طی یک هفته، رژیم صهیونیستی مورد تعرض دو هجوم سایبری قرار گرفت که آخرین آن، روز سه شنبه گذشته اتفاق افتاد.
گروهی از هکرهایی که خود را "عصای موسی" نامیده اند، سه شرکت مهندسی بزرگ رژیم صهیونیستی را هک کرده و به پایگاه های اطلاعاتی ویژه آنها، پروژه ها، نقشه ها، تصاویر و طراحی های مهندسی، ماکت ها و اطلاعات فردی کارمندان آن نفوذ کردند.
روز سه شنبه گذشته، همان گروه دست به حمله سایبری علیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی زد و تصاویری شخصی از بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم منتشر کرد.
یک روز بعد، جزئیات دقیقی شامل اسامی و عناوین شغلی، شماره تلفن و فیش حقوقی صدها سرباز و افسر اسرائیلی را با جزئیات حساسی مثل وضعیت عقلی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی آنها را نیز افشا کرد.
گفتنی است که گروه مذکور در ذیل عکس های منتشر شده گانتز نوشتند:" ما از همه تصمیم های تو آگاهیم و بالاخره به جایی نفوذ می‌کنیم که انتظارش را نداری. این آغاز کار بود. ما اسناد محرمانه داریم که متعلق به وزارت دفاع و بنی گانتز است. اخبار، گزارش ها و نقشه های عملیاتی و اطلاعاتی از امکانات یگان ها و نیروهای آنها را نیز در اختیار داریم که به موقع آنها را منتشر خواهیم کرد تا همه جهان را از جنایت‌های تو مطلع کنیم".
گروه دیگری که خود را "سایه سیاه" می نامند، هفته گذشته هزاران داده از کاربران تارنمای "اتراف" که برای آشنایی هم جنس گرایان با یکدیگر طراحی شده بود را منتشر کردند که واکنش های وسیعی را در داخل رژیم صهیونیستی به دنبال داشت. این گروه تهدید کرده بود که اگر یک میلیون دلار به آن ندهند این داده ها را منتشر خواهد کرد.
روشن است که هدف گروه های هکر که به سادگی مشغول نفوذ در حساس ترین نقاط رژیم صهیونیستی هستند، ضربه زدن به تصویری است که "اسرائیل" از خود برای شهرک نشینانش ساخته بود. این رژیم خود را قلعه ای در بسته با دیوارهایی بلند می دانست که از جدیدترین فناوری های اطلاعاتی برخوردار است و نفوذ به آن، کاری ناممکن است. حال نه تنها از حفظ اسرار نظامی خود عاجز است، بلکه اسرار فردی شهرک نشینانش را نیز نتوانسته حفظ کند که هر لحظه نگران افشای سوابق پلید خود در مقابل همگانند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات