صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۳۴۵۲۸
توضیح صبح صادق درباره یک فضاسازی رسانه‌ای

جنجال برای هیچ!

برخی رسانه‌های معاند با دستاویز قرار دادن مطلبی در شماره اخیر هفته‌نامه صبح صادق درصدد بزرگ نمایی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی برآمدند.

 

هفته‌نامه صبح صادق در صفحات پرونده ویژه با عنوان «تقابل سایبری» (نگاهی به جدیدترین حربه دشمنان علیه انقلاب اسلامی) به بهانه حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور، در قالب گفت‌وگوها، گزارش‌ها و تحلیل‌هایی به ابعاد مختلف مواجهه سایبری دشمنان انقلاب اسلامی علیه ملت ایران در شرایط کنونی پرداخت.

در میان مطالب گوناگون این پرونده، در مطلبی با عنوان «آخرین امید دشمن» ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی مانند حمله به تأسیسات هسته‌ای، مرکز تحقیقات جهاد خودکفایی سپاه، مرکز تولید واکسن برکت و... بررسی شد. در این میان برخی رسانه‌های‌ وابسته به محور عبری،‌ عربی و غربی با شانتاژ خبری_تحلیلی این بازخوانی را به عنوان موضع سپاه معرفی کردند و با تیتر القایی «تأیید حمله به مرکز تحقیقات جهاد خودکفایی سپاه» یاد کردند.
این بهره‌برداری رسانه‌ای در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی رویاهایی برای اقدامات امنیتی علیه جمهوری اسلامی دارند که آمادگی و اشراف اطلاعاتی‌ نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان، ‌آنها را بی‌تعبیر و خنثی کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
خیلی جدی نگیرید. کار دشمن ضریب دادن است تا ضعف خود را بپوشانند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات