صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۳۵۱۳۸

بمب های تخریب را خنثی کنید

مهدی خورشیدی

هنوز از عمر دولت سیزدهم چند صباحی نگذشته است، عموما این ایام برای دولت‌ها، به مثابه‌ی ماه عسل بوده، کاهلی و سستی‌های احتمالی( تاکید می‌کنم احتمالی) در این دوره، به نوعی، قابل توجیه بوده، زیرا، مجریان و مسولینِ جدید، آن‌گونه که باید و شاید سوار بر کار نشده و تسلط کافی بر حوزه مدیریت خود پیدا نکرده‌اند.
این ایام، فصل نقل و انتقالات سیاسی است و تعویض آرنج و سیستم مدیریتی کلان کشور، آنهم با دقت بسیار زیاد بواسطه‌ی بالا بودن ضریب اشتباه، زمان خاصی نیاز دارد، لذا اهمالِ احتمالی در اجرا، در این بازه‌ی زمانی را می‌توان نادیده انگاشت که دولتی‌ها باید در فرصت‌های پیش‌رو، جبران و به ملت گزارش کنند.
بدون اغراق و تعصب، دولت آقای رئیسی در این فصل، ماه عسل نرفته و از ابتدای تشکیل، تمام هَمّ خود را مصروف داشت تا پای کار مردم و در میدان باشد. دولت او، با تلّی از مشکلات متعدد و تعهدات ایجاد شده از اسلاف، در گودِ اجرا قرار گرفت ولی خم به ابرو نیاورد و فصل جدیدی را در ادبیات اجرایی کشور باز نمود و آن جمعه‌های کاری بود به این معنی که نباید حتی در روز تعطیل رسمی هم، کار کشور و مردم زمین بماند، این در نوع خود، اقدامی بی‌نظیر، مبارک و قابل تحسین است و تعمیم.
این تیم، با همه ناکارآمدی و کرختی‌های گذشته، اقدامات بسیار مفید و موثری در حوزه‌ی سلامت مردم، انجام داده و بیش از ۱۰۰میلیون دز واکنس را وارد کرد و کار واکسیناسیون مردم به شدت در دستور کار قرار داد و این اپیدمی به نوعی مهار و کسب و کارها مجددا به حرکت درآمد. این در حالی است که سخنگوی دولت قبل از ناتوانی تامین واکسن سخن می‌راند و به بهانه‌های واهی، سلامت مردم را به fatf و... بند کرده‌ و این‌گونه با جان مردم و روان جامعه رفتار می‌شد. قطعا مردم شریف این موضوعات را از یاد نبرده‌ و در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت و ضبط کرده‌اند.
اکنون متهمان و بانیانِ وضع موجود مدعی‌اند و جهد دارند، به اصطلاح جایِ شهید و جلاد را عوض کرده، از این دولت نوپا گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه، مطالبه می‌کنند.
بدیهی است قصد نیت‌خوانی نداشته ولی از رویه این افراد با اعوانشان، نوعی شیطنت و تزریق ناامیدی در جامعه استنتاج می‌شود. چرا که این افاضات را در اوج ناکارمدی تیمِ خود به زبان نیاورده بلکه منتقدین را، تحقیر و توهین می‌کردند.
نتیجه، دولت جدید ضمن توجه جدی به معیشت مردم، بویژه اقشار آسیب پذیر، تیم رسانه‌ای قوی و جوان تشکیل دهد و بصورت مستمر، گزارش فعالیت‌ها و اقدامات خود را به سمع و نظر ملت شریف برساند تا بمب‌های تخریب بدخواهان خنثی کرده و امید و اعتماد از دست رفته را بازسازی و به جامعه تزریق نماید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات