صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۳۵۴۹۴

مهمترین رخداد 2022 چه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت کارشناسان معتقدند سال 2022 سال آغاز حرکتهای مردمی فلسطینی برای حمایت از اسرا و قدس و آغاز پایان رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت کارشناسان معتقدند سال 2022 سال آغاز حرکتهای مردمی فلسطینی برای حمایت از اسرا و قدس و آغاز پایان رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
کارشناسان می گویند که یکی دیگر از علتهای فروپاشی رژیم صهیونیستی استمرار سیاست انهدام خانه های فلسطینیان و احداث شهرک های صهیونیستی است که از سال 1967 به ویژه در قدس ادامه دارد.
به گفته تحلیلگران، سال 2022 سال مقاومت مردمی همه جانبه در کرانه باختری در برابر نژادپرستی فاشیستی صهیونیستی است.
یکی از مهمترین نمونه های آغاز پایان رژیم صهیونیستی، نبرد شکم های خالی، حفر تونل های آزادی و ابتکار انتقال اسپرم از زندان به خارج برای بقای خانواده و نسل های مقاومت فلسطینی است که توسط اسرای فلسطینی مدتهاست آغاز شده و یکی از مهمترین نمادهای مقاومت مردم فلسطین است.
البته رژیم صهیونیستی نیز کوشید با عادی سازی رابطه با کشورهای عربی اینگونه وانمود کند که فلسطینیان در مقاومت شان در برابر روند یهودی سازی فلسطین، مسجد الاقصی و قدس تنها هستند اما مواضع محور مقاومت در زمینه حمایت از مردم فلسطین ثابت کرد که این مردم هرگز تنها نیستند.
در این میان رهبران جنبش مجاهدین در غزه خاطرنشان می کنند که نبرد شمشیر قدس باعث ایجاد سردرگمی در رژیم صهیونیستی و باعث شده که همه به جای اینکه درباره غزه، کرانه باختری یا قدس هر کدام به طور جداگانه صحبت کنند، درباره تمام فلسطین صحبت می کنند.
از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست کوشیدند با ارتکاب جنایت، به نوعی هیبت برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند اما خیزش های اخیر مردم فلسطین و همبستگی ملی آنان، باعث شد رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان در برابر جوانان فلسطینی در قدس یا کرانه باختری، دچار بحران شوند و زمان فروپاشی این رژیم و آغاز حماسه بزرگ علیه آن نزدیک تر شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات