صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۵۷۶۴

نیرو‌های مسلح یمن: طی ساعات آینده جزئیات عملیات نظامی در عمق امارات و عربستان اعلام خواهد شد

به دنبال مقابله نیرو‌های یمنی و حملات موشکی به ابوظبی و عربستان سعودی، در برابر افزایش حملات نیرو‌های این دو کشور به خاک یمن، نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آینده جزئیات حملات موشکی جدید خود را اعلام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، یگان موشکی ارتش یمن، بامداد امروز- دوشنبه- حملات گسترده موشکی و پهپادی در عمق عربستان سعودی و امارات صورت دادند که طی آن، مواضع استراتژیک و نظامی آنها هدف قرار گرفتند.

نیروهای مسلح یمن تصریح کرد که طی ساعات آینده جزئیات عملیات گسترده نظامی در عمق خاک این دو کشور متجاوز را اعلام خواهد کرد.

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر حمله موشکی بامداد امروز (دوشنبه) به ابوظبی، خبرگزاری دولتی امارات خبر رسانه های خبری را تایید ولی در عین حال اعلام کرد که دو موشک بالستیک که ابوظبی را هدف قرار داده بود، رهگیری کرده است، اما تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی از ناکامی پدافند هوایی امارات و اصابت موشک ها به ابوظبی حکایت دارد.

از سوی دیگر همزمان با ادامه بمباران صنعا از سوی جنگنده های ائتلاف سعودی، منابع نزدیک به ائتلاف از حمله موشکی نیروهای انصارالله به یک منطقه صنعتی در جازان خبر دادند.

خبرگزاری عربستان سعودی شامگاه یکشنبه به وقت محلی گزارش داد که یک موشک بالستیک به منطقه صنعتی در استان جازان اصابت کرده است.

 

 

العالم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات