بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۳۵۸۹۵

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره ابعاد عملیات "طوفان یمن 3" به عمق امارات/ تازه ترین حملات یمن به ابوظبی و دبی با موشک های بالستیک ذوالفقار و پهپاد صماد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات صبح امروز (دوشنبه) با عنوان "طوفان یمن 3" در عمق امارات با استفاه از چندین موشک و پهپاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، سرتیپ یحیی سریع با قرائت بیانیه نیروهای مسلح یمن، از حمله صبح امروز (دوشنبه) به اهداف متعدد و مهم در ابوظبی با چند موشک بالستیک ذوالفقار و اهداف حساس در دبی با پهپاد صماد 3، خبر داد.

وی افزود:" امارات تا زمانی که مزدوران دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز علیه مردم و کشور ما ادامه دهند، ناامن خواهد بود".

وی افزود: نیروهای مسلح نسبت به رنج مردم یمن از فجایع محاصره خفقان آور و جنایت روزافزون در حق آنها، بی تفاوت نخواهد بود.
سریع خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به دفاع مشروع از یمن عزیز ادامه می دهد تا زمانی که تجاوز متوقف گردد و محاصره لغو شود.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در بیانیه خود به شرکت های خارجی، شهروندان و افراد مقیم امارات هشدار داد که برای حفظ جان خود از اماکن و تاسیسات حیاتی فاصله بگیرند زیرا صنعا از توسعه بانک اهداف خود در آینده تردید نخواهد کرد.

منابع خبری دیروز (یکشنبه) گزارش دادند که درپی "عملیات نظامی یمن"، تردد هوایی در فرودگاه صنعا متوقف شده است.

این منابع افزودند که "عملیات جسورانه یمن در قلب ابوظبی هم زمان با سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور اتفاق افتاد".

پیش از این، وبگاه الخبر الیمنی دیروز (یکشنبه) به نقل از منابعی در بخش «اطلاعات نظامی» دولت صنعاء از طرح حمله بی سابقه و ویرانگر به امارات متحده عربی و هدف‌گیری ۵۰ نقطه حساس در این کشور خبر داده بود.

العالم

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره ابعاد عملیات

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات