صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۳۵۸۹۸

عضو کمیسیون تلفیق بودجه: مصوبه خرید خدمت سربازی لغو شد

علی یزدی خواه عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از لغو مصوبه این کمیسیون مبنی بر خرید خدمت در لایحه بودجه 1401 خبر داد.
 وی گفت: این موضوع پیشنهاد کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 1401 بود که با توجه به مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح این پیشنهاد از لایحه بودجه حذف شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تاکید کرد: همچنین مصوبه معافیت مشمولان بالای 30 سال و دارای دو فرزند فقط در کمیسیون تلفیق مطرح شده است که این مورد امکان دارد دوباره مورد مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح واقع شود و از لایحه بودجه حذف شود.
به گزارش فارس، به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود؛ همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات