صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۳۷۱۸۰

افشای رایزنی رئیس شاباک با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین

هفته گذشته «رونن بار» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی  «شاباک» با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان  در خصوص مسجدالاقصی دیدار کرد.

هفته گذشته «رونن بار» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی  «شاباک» با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان  در خصوص مسجدالاقصی دیدار کرد.
روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرد: «رونن بار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد که  این دیدار در خصوص آرام کردن «تنش‌های اخیر» در  مسجدالاقصی و طی آخر هفته انجام شده است».
پیش از این نیز محمود عباس با مقام‌های امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی  دیدار کرده بود. وی همچنین با «نداو آرگامان» رئیس سابق شاباک در کرانه باختری دیدار و رایزنی کرده بود.
پیش از این نیز رسانه‌ها از ملاقات  «محمود عباس» با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل  خبردادند.
افشای این دیدار در حالی منتشر می شود که با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حضور گسترده‌تر مسلمانان فلسطینی در مسجدالاقصی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینی ها افزوده‌اند. در این راستا، یهودیان تندرو به بهانه برگزاری «عید پسح» و با همکاری نیروهای نظامی صهیونیست، نه تنها رویه های خشنی را در قبال فلسطینی ها در پیش گرفتند بلکه عملا مسجدالاقصی را نیز هتک حرمت می‌کنند. مساله‌ای که با واکنش گسترده جامعه مسلمانان فلسطینی، بویژه جریان مقاومت اسلامی در نوار غزه رو به رو شده است.
همچنین این خبر درحالی منتشر می شود که حامیان مردم فلسطین در کشورهای مختلف خود را برای برگزاری مراسم «روز قدس» آماده می‌کنند.
گروه‌های مقاومت ملی و اسلامی فلسطین در نوار غزه تأکید کردند: «روز جهانی قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان است، در شرایطی برگزار می‌شود که مقدسات این شهر آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و نیازمند وحدت میدانی و رزمی و آماده باش کامل گروه‌های مقاومت خصوصا شاخه‌های مسلح آن‌ها در دفاع از قدس و مسجد الاقصی است».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات