صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۰۲

معاون سیاسی سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: ‌چمدان‌هایتان را ببندید

استراتژی و راهبرد کشورهای اسلامی که از سمت رهبر معظم انقلاب مطرح شد، ریشه‌کنی این غده سرطانی از پیکر مسلمانان و کشورهای اسلامی است. 

سردار یداله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس اصفهان اظهار کرد: روز قدس هدیه الهی بود که بر قلب مبارک امام(ره) نازل شد و ایشان با اعلان روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یادگار ماندگاری به جای گذاشتند و امروز آثار این نامگذاری به خوبی آشکار است.
وی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: با گذشت چند دهه در شرایطی هستیم که در رابطه قدس دو سوال مطرح است اولین سوال از سوی کسانی که انتقاد می‌کنند و درباره حمایت ایران از ملت فلسطین تشکیک می‌کنند و گروه دوم کسانی که به دنبال آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
جوانی عنوان کرد: کسانی که می‌گویند چرا روز قدس و حمایت فلسطین، اگر بدانند که فلسطین چگونه اشغال شد و چه کسانی آن را با چه اهدافی اشغال کردند، قطعا نظرشان تغییر خواهد کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: ۷۶ سال قبل کشوری به نام رژیم صهیونیستی وجود خارجی نداشت و کشورهای غربی و اروپایی برای فلج کردن کشورهای اسلامی، ایجاد اختلاف و تفرقه در جهان اسلام و جلوگیری از پیشرفت مسلمانان به این نتیجه رسیدند که باید در کشور فلسطین، یک رژیم غیرانسانی با ایده تشکیل حکومت از نیل تا فرات تشکیل شود و در تمام ساختارهای کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کند.
وی اظهار کرد: زمانی که بحث رژیم صهیونیستی به میان می‌آید، این رژیم اشغالگر را به غده سرطانی در پیکره جهان اسلام تشبیه می‌کنند زیرا اگر این غده علاج و درمان نشود، می‌تواند کل اندام را نابود کند.
جوانی گفت: استراتژی و راهبرد کشورهای اسلامی که از سمت رهبر معظم انقلاب مطرح شد، ریشه‌کنی این غده سرطانی از پیکر مسلمانان و کشورهای اسلامی است. 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه کسانی که با تاریخ ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی آشنا هستند، انتهای مسیر این مبارزه را می‌دانند، افزود: صحنه‌هایی که در روز قدس در ایران و دیگر کشورها می‌بینیم، سندی بر درستی مسیری که گام برمی‌داریم است و در پایان آن، لحظه محو شدن رژیم صهیونیستی دیده می‌شود. 

روایت تاریخ پرنفرت رژیم اشغالگر قدس
وی با بیان اینکه تاریخ رژیم غاصب صهیونیستی را می‌توان به ۲ برهه تقسیم کرد، اظهار داشت: اول پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که در طول آن رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از قدرت اروپا و آمریکا روند رو به گسترش قدرت دارد، رژیمی که وجود خارجی نداشت با توطئه‌ای اعلام موجودیت کرد و با مبارزه فلسطینی‌ها بی رحمانه آنان را قتل عام کردند.
جوانی تأکید کرد: زمانی که کشورهای اسلامی مبارزات خود در حمایت از فلسطین را آغاز کردند، شاهد بودیم که در جنگ‌هایی مانند جنگ ۶ روزه این رژیم غاصب دیگر مناطق را اشغال کرد و به مسلمانان القا شد که هیچ چاره‌ای جز تعظیم در برابر رژیم غاصب ندارید و پس از آن پیمان کمپ دیوید شکل گرفت.
معاون سیاسی سپاه پاسداران در خصوص برهه زمانی دوم رژیم جنایتکار توضیح داد: در حالی که کشورهای اسلامی برای مذاکره و تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی صف کشیده بودند، انقلاب اسلامی پیروز شد؛ انقلابی که کلام رهبرش ریشه در دین داشت و این مواضع را سال‌ها قبل اعلام کرده بود.
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) موضوع وحدت اسلامی، لزوم مبارزه با اسرائیل و... را به شکل‌های مختلف بیان کرده بودند و در این مبارزه مبانی دینی، عقلانی و انسانی وجود دارد. 
جوانی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: روز قدس، به صحنه آمدن و مبارزه کردن با ظالم، یک عصاره‌ای از قرآن، کلام اهل بیت و پیامبر(ص) است، ممکن نیست که پیرو قرآن، رسول خدا و شیعه باشیم ولی نسبت به ظلم و توطئه‌ای که پدید آمد ساکت و بی تفاوت باشیم و در همین راستا امام خمینی (ره) روز قدس را مبتنی بر آموزه‌های الهی اعلام کردند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در مسیر مبارزه است اعلام کرد: اگر از زمان شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، این رژیم، روندی رو به رشد و گسترش داشت با پیروزی انقلاب این حرکت رو به جلو متوقف می‌شود و در سیر افول قدرت قرار گرفت.

سنگ‌های دستان فلسطینی‌ها به موشک‌های نقطه زن تبدیل شده است
وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، ارتش اسرائیل به‌عنوان ارتش شکست ناپذیر معرفی می‌شد، توضیح داد: دلیلشان این بود که تمام قدرت‌ها پشت آن بود، سیستم اطلاعاتی آن خدشه ناپذیر بود اما امروز شاهد این شاخصه‌ها نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شکل‌گیری گروه‌های مقاومت در گذر زمان، نگاه امام(ره)، تدابیر رهبرمان و مردان میدان، سنگ‌های در دست فلسطینیان مظلوم و مبارزان واقعی به موشک‌های نقطه‌زن تبدیل شده است.
جوانی اظهار داشت: سنگ در دست فلسطینیان تبدیل به پهپادهایی شده که می‌توانند رژیم غاصب را به آتش بکشند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران  ادامه داد: شاهد بودیم صهیونیست‌ها برای اولین بار در جنگی که آغاز کردند و قصد داشتند در ظرف ۴ روز حزب‌الله قهرمان لبنان را نابود کنند، پس از ۳۳ روز، طعم تلخ شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.
وی بیان‌ داشت: افرادی با خلوص برای آزادی قبله مسلمانان، قیام کردند، مشمول نصرت الهی شدند و این نصرت پیروزی در جنگ ۳۳ روزا را رقم زد، پس از آن نیز شاهد استمرار این پیروزی‌ها بودیم.
جوانی خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست‌ها اذعان دارند قادر به مقابله با محور مقاومت نیستیم زیرا شهید سلیمانی به عنوان سرباز ولایت لشکر بین‌الملل اسلامی را در کشورهای مختلف برای قدس ایجاد کرد.

رژیم صهیونسیتی امروز جرئت هیچ حمله‌ای را ندارند
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: شاهدیم رژیم صهیونیستی که در گذشته به راحتی سرزمین‌ها را اشغال می‌کرد، امروز جرئت هیچ حمله‌ای را ندارد و اگر به‌طور مخفی کاری انجام می‌دهد به موقع پاسخی دریافت می‌کند.

وی تأکید کرد: در نبرد شمشیر قدس در ماه رمضان گذشته تمام تصوری که ساخته بودند، با فروریختن گنبد آهنین نابودشد و امروز اسرائیل غاصب در هیچ نقطه‌ای آرامش و امنیت ندارد و از داخل نیز در حال فرسایش قدرت هستند. 

جوانی عنوان کرد: امروز تنها سخن انقلابی‌ها و مسلمانان نیست که رژیم صهیونیستی به زودی فروخواهد ریخت، این واقعیتی است که خودشان را به اذعان و اعتراف وا داشته است، افرادی از مقامات صهیونیستی این اعتراف را می‌کنند که در حال نزدیکی به نقطه پایان هستیم. 

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: حضور رهبر حکیم ما و مردم همواره در صحنه، وضعیت را به گونه‌ای رقم زده است که خود این غاصبان بیان می‌کنند اسرائیل امکان بقا ندارد و این سخن مقامات خودشان است که چه بسا زودتر از ۲۵ سال فرو خواهیم ریخت. 

روز فرار صهیونیست‌ها نزدیک است
وی گفت: با توجه به وقایع اتفاق افتاده، آن روز نزدیک است که صهیونیست‌ها گروه گروه پا به فرار بگذارند و به رهبران این رژیم کودک‌کش توصیه می‌کنم نگاهی واقع‌بینانه به سراسر کره خاکی داشته باشید و ببینید مردم چگونه همانند سال‌های اول با زبان روزه به میدان آمده‌اند، بهتر است طبق این واقعیت عمل کنند و تا قبل از اینکه از طریق دریا فرار کنند، چمدان خود را ببندند و به همان نقاطی که از آنجا آمدند برگردند.
جوانی بیان داشت: افراد و دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی سازش کردند بدانند صهیونیست‌ها در حال نزدیک شدن به نقطه پایانی هستند و به زودی آزادی مسجدالاقصی را جشن خواهیم گرفت و این وعده و سنت الهی است که تخلف ناپذیر است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات