صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۳۷۵۸۶

دیدار برای تجدید هویت ترور

سفر مایک پمپئو، وزیر سابق خارجه آمریکا به مقر سازمان منافقین در آلبانی و دیدار وی با مریم رجوی، بار دیگر رابطه بین «اعضای ترور» را نمایان کرد[...]
پایگاه بصیرت / اکبر معصومی
سفر مایک پمپئو، وزیر سابق خارجه آمریکا به مقر سازمان منافقین در آلبانی و دیدار وی با مریم رجوی، بار دیگر رابطه بین «اعضای ترور» را نمایان کرد. سازمان تروریستی منافقین و سرکرده آن، مریم رجوی که مسئول ۱۲ هزار ترور از شخصیت‌های انقلاب تا مردم عادی کوچه و بازار هستند، هماهنگی نزدیکی با سیاست‌مداران آمریکایی دارد. در حالی این سازمان به دنبال هویت‌دهی جعلی برای خود از طریق ارتباط‌گیری با مهره‌های سوخته و بی‌خاصیت است که از نظر افکار عمومی کشورمان، سازمان منافقین منفورترین جایگاه را در بین مردم کشورمان دارد. 

اقدامات تروریستی: نقطه مشترک
همپوشانی و تلاش برای نزدیک شدن سازمان منافقین به آمریکا و برعکس به دلیل «هویت ضد ایرانی» این دو است که توجه به برخی از فعالیت آنها، علل رابطه آنها را آشکارتر می‌کند. در واقع، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر آمریکای جنایتکار به طمع حضور در ایران اقداماتی را به صورت مستقیم یا به واسطه منافقین انجام داد: تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران، هجوم نظامی و واقعه طبس، کودتای نوژه، تحریک صدام و عراق برای حمله به ایران، حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا از صدام در هشت سال جنگ تحمیلی، تأمین سلاح شیمیایی عراق علیه ایران، حمله آمریکا به کشتی و سکوهای نفتی ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران که امروز تحت عنوان جنگ ترکیبی با شدت بیشتری در حال ادامه است، ایجاد اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی، حمایت از هرگونه فتنه و اغتشاش در سال‌های 1378، 1388، 1396. بدعهدی در برجام و خروج از آن وترور دانشمندان هسته‌ای و سردارانی، همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی و... تنها گوشه کوچکی از اقدامات آمریکا در کنار رفتارهای تروریستی سازمان ترور است. 
دیدار پمپئو و مریم رجوی
دیدار مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا با سرکرده گروهک تروریستی منافقین در حالی اتفاق افتاد که وی خود را عضوی از این گروه خوانده است. در این دیدار پمپئو به دنبال استفاده از ظرفیت‌های آنها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
اگرچه در وضعیت فعلی تأمین امنیت پمپئو از سوی کاخ سفید هیچ عایدی برای آمریکا ندارد و وی به دلیل مشارکت در ترور سردار دل‌ها، در فهرست انتقام ملت ایران قرار دارد و تیری که باید به پیشانی پمپئو بخورد از چله در رفته است؛ ولی تلاش سازمان منافقین برای هویت‌دهی به خود از دیدار با تبلیغاتچی آمریکا پمپئو، نشان از دریوزگی سیاسی و هویتی مجاهدین خلق در سطح بین‌المللی است.  دست‌بازی‌ آمریکا با سازمان‌های ضد ایرانی و منفور در نزد افکار عمومی، نشان می‌دهد سازمان ترور در نزد غرب، تنها ابزاری برای ترور و اقدامات ضد حقوق بشری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 
نکته پایانی نیز تأکید بر این موضوع است که اقدام پمپئو بار دیگر تلاشی برای بازخوانی هویت ترور خود بود که چهره او را بی‌خاصیت از منظر سیاسی و بی‌هویت از منظر انسانی نمایان کرد. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات