صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۳۸۸۵۰

استیصال سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی| مبارز فلسطینی کابوس نیروهای ویژه اسرائیل شد

رسانه‌های مختلف عبری زبان از جمله شبکه رادیو و تلویزیون سراسری این رژیم (کان) در گزارش‌های جداگانه‌ای به بررسی عملیات انجام گرفته صبح امروز در نابلس که برای ترور ابراهیم النابلسی انجام گرفته اما ناکام ماند پرداخته و تاکید کردند، وی تاکنون بارها و بارها نظامیان صهیونیستی را ناکام گذارده است.
به نوشته این رسانه عبری زبان: ابراهیم النابلسی یکی از فلسطینیان تحت تعقیب ارتش و سرویس‌های امنیتی اسرائیل ظهر امروز یک شنبه در تشییع جنازه دو مبارز فلسطینی که بامداد در نابلس (به شهادت رسیدند) شرکت کرد.
این گزارش‌ها بعد از آن در رسانه‌های عبری زبان پخش شدند که این مبارز فلسطینی موفق شد برای چندمین بار از تهاجم نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس جان سالم به دربرده و در یک اقدام چالش گرایانه در مقابل دوربین رسانه‌ها و در میان مردم نابلس که دو تا دور او گرفته بودند، در تشییع جنازه همرزمانش شرکت کرد.
به نوشته رسانه‌های فلسطینی حضور این مبارز فلسطینی که با یک دست سلاح و با دست دیگر برانکارد حامل جنازه همرزمانش را گرفته بود و یک فلسطینی در حال بوسه زدن بر دست حامل سلاحش بود، به یکی از تصاویر پر بازدید امروز در فلسطین تبدیل شده است.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی از عملیات امروز صبح نابلس آن را ورود ارتش اسرائیل به لانه زنبورها توصیف و تاکید کرد، نظامیان اسرائیلی در این تهاجم با شرایط پیچیده‌ای نسبت به عملیات سابق مواجه شدند.
نیر دافوری خبرنگار نظامی این شبکه عبری زبان تاکید کرد، عملیات انجام گرفته بسیار پیچیده و غیر عادی بود، فلسطینیان با یکدیگر ارتباط داشته و به سرعت همدیگر را از وقوع عملیات مطلع کردند، این در حالی است که با توجه به شرایط بخش قدیمی شهر نابلس هر چهره غریبه‌ای مورد شک و تردید اهالی آن قرار می‌گیرد، همین امر باعث شد تا حضور نظامیان اسرائیلی که با یک کامیون (کانتیر دار) سفید رنگ وارد این بخش شدند به سرعت توسط فلسطینیان لو رفت و گویی که آنها وارد لانه زنبورها شده باشند، تحت محاصره قرار گرفتند.
گفتنی است علاوه بر نظامیان صهیونیست، سرویس‌های اطلاعاتی تشکیلات خود گردان هم تلاش‌های متعددی برای بازداشت النابلسی انجام داده که آخرین آن تلاش ناموفق سه روز پیش آنها بود.
به گفته شاهدان، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در آن روز خودروی ابراهیم النابلسی و همرزمانش را در بخش قدیمی شهر نابلس متوقف کردند اما او خطاب به آنها گفت، اگر می‌خواهید من را از بخش قدیمی شهر خارج کنید، باید جسد تکه تکه شده‌ام را با خود ببرید من زنده از اینجا بیرون نخواهم رفت، در همین حال تجمع گسترده اهالی منطقه نیز باعث شد تا نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مجبور به عقب نشینی شده و عملیات دستگیری این مبارزه ناکام ماند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات