صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۳۸۸۵۳

ماهواره بر «قائم» بزودی برای پرتاب آماده می‌شود

سردار امیرعلی حاجی زاده با بیان اینکه پهپاد غزه یکی از هزاران طرح‌های نیروست افزود بازخورد دشمن را در این حوزه ببینید و سخنان آن‌ها را دنبال کنید، که امریکایی‌ها با اشاره به حوزه کوچک پهپادی می‌گویند این بخش برتری هوایی آن‌ها را بعد از ۸۰ سال از بین برده است.
وی افزود: آن‌ها می‌گویند حوزه هو ا فضا و قدرت پهپادی و موشکی مسأله‌ای مهم‌تر از هسته‌ای است و البته این را هم بدانند در حوزه پدافندی نیز روال کار همین است و به لطف الهی این قدرت امروز در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اضافه کرد: اینکه دشمن به این توانمندی اقرار می‌کند باید عمق مساله را متوجه بشوید و بحمدالله امروز کشور و نیروهای مسلح ما و سپاه جایگاه ارزنده و برتری واقعی دارند و دشمن نیز اعتراف می‌کند که فشار حداکثری شکست مفتضحانه خورد و تحریم‌های فلج کننده شکست خورد و این معضلاتی که دامن آمریکا را گرفته است به خاطر ایران است.
سردار حاجی‌زاده همچنین درباره ارتباط گیری برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گفت: بعضی‌ها در حال پناه بردن به رژیم صهیونسیتی هستنددر حالی که این رژیم یک غده سرطانی است و این‌ها دارند خواسته و یا ناخواسته غده سرطانی را به کشور خودشان منتقل می‌کنند و اگر پرهیز نکنند رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند بلکه این غده سرطانی گریبان آن‌ها را خواهد گرفت و دیر یا زود این‌ها به مشکلات اساسی مبتلا می‌شوند، ولی ما هم در سکوت مطلق در حال رصد این جریان هستیم.
وی درباره رهنمودهای رهبری در خصوص افزایش توان پهپادی گفت: قدرت پهپادی یک قدرت جدید و تازه متولد شده است و شاخه‌های مختلفی دارد و خیلی از این بخش‌ها اختراع ایرانی است.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: موشک‌های زمین به هوای پدافندی با پایه پهپادی اختراع ایرانی است و از این قبیل موارد زیاد داریم و باید بگویم چه در دقت موشک‌ها چه در حوزه پدافندی و چه راداری و پهپادی ما موفقیت را مرهون اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.
سردار حاجی‌زاده گفت: اگر امروز دشمنان از این قدرت نگران شده‌اند و دعوت به مذاکره می‌کنند و در کنگره دنبال مصوبه‌ای برای محدود کردن ایران هستند، همه این‌ها نتیجه اجرای این تدابیر بوده است و الحمدالله امروز یک قدرت با فاصله زیاد از دیگران هستیم.
وی همچنین با اشاره به وضعیت ماهواره نور که در ارتفاع بیش از ۵۰۰ کیلومتری قرار گرفته است، اعلام کرد: در ادامه در سال‌جاری ماهواره برجدید قائم را به فضا پرتاب می‌کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات