صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۳۸۹۴۵

جزئیات جدید از دستگیری تیم تروریستی رژیم صهیونیستی توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات جزئیات بیشتری از دستگیری و تجهیزات تیم تروریستی شناسایی‌شده رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
متن اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره این تیم تروریستی به این شرح است:
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
به‌دنبال اعلام گزارش بازداشت یک تیم تروریستی وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی، بخشی از اطلاعات به‌دست‌آمده را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛
1 ـ هدف تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، انفجار یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور بود.
2 ـ صهیونیست‌های تبهکار، متناسب با اهمیت و حساسیت مرکز موردنظر، پیچیده‌ترین شیوه‌های ترکیبی برای شناسایی جغرافیای هدف و تخریب وسیع آن را طراحی کرده بودند.
3 ـ عناصر عملیاتی تیم عمل‌کننده از اعضای گروهک تروریستی و مزدور کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله مهتدی، سرکردۀ آن گروهک برای این مأموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند. شایان ذکر است که مُزدوری گروهک کومله برای رژیم صهیونیستی از گذشته کشف و مستند شده بود اما این ارتباط در سال‌های اخیر کاملاً نزدیک و نیمه‌علنی شده است تا آنجا که انجام عملیات نیابتی از طرف رژیم صهیونیستی به کارکرد شناخته‌شده آن گروهک مزدور تبدیل شده است.
4 ـ سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از بازداشت تروریست‌ها، و در مرحلۀ اول با هدف حفظ ارتباط آنها با افسران عملیاتی موساد، دستگیری‌ها را به‌صورت کاملاً سفید انجام دادند، این رهیافت موجب فراهم آمدن امکان شناسایی کلیۀ اعضای تیم‌های عملیاتی، پشتیبانی و شیوه‌های راهبری عملیاتی سازمان موساد و کشف زمان دقیق اجرای عملیات شد. آن سازمان تروریستی پس از شکست بزرگ در اجرای عملیات و بی‌اطلاعی از وضعیت تیم عملیاتی، مرتبطین و تجهیزات حسّاس همراه آنها، در روز یکشنبۀ گذشته به گروهک مزدور کومله دستور دادند ضمن اقدام بی‌سابقه‌ای، بازداشت تعدادی از عناصر خود را اعلام نماید! این وزارت‌خانه در روزهای آینده و با برطرف شدن برخی ملاحظات اطلاعاتی و حفاظتی، تعداد و هویت عوامل عملیاتی بازداشت‌شده و نیز عناصر مرتبط مقیم خارج از کشور را اعلام خواهد نمود.
5 ـ گستردگی و تعدد تجهیزات همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است، بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستان عراق وارد کشور کرده بودند.
6 ـ بخشی از تسلیحات و تجهیزات کشف و ضبط شده از تروریست‌ها به‌شرح ذیل است:
1/6 ـ تعداد 8 بمب بسیار قوی برای انفجار هدف اصلی و 8 بمب کوچک مخصوص تخریب تجهیزات همراه تیم پس از اجرای عملیات اصلی.
2/6 ـ 4 قبضه سلاح کمری ویژه همراه با صداخفه‌کن و تعداد زیادی فشنگ مربوطه.
3/6 ـ آخرین نسخه‌های سیستم‌های ارتباطی ویندوز قرمز، تعداد قابل‌توجهی لپ‌تاپ و گوشی‌های تلفن همراه و روترهای مخصوص.
4/6 ـ ابزارهای فنی ویژه برای اخلال در سیستم‌های کنترلی محیط هدف و نیز برای انفجار از راه دور.
5/6 ـ مجموعۀ کامل ابزار گریم، کلاه‌گیس و وسایلی برای تغییر اثر انگشت.
6/6 ـ مقادیر قابل‌توجهی ارزهای خارجی و ریال ایرانی.
7/6 ـ اسناد هویتی مختلف جعلی ایرانی و غیرایرانی.
7 ـ وزارت اطلاعات ضمن سپاس خاضعانه به درگاه بیکران الهی که همواره هادی، حامی و حافظ مجاهدان گمنام اسلام و ایران در عرصه‌های خطیر مأموریت‌های‌شان بوده است اعلام می‌دارد که تیم عملیاتی دستگیرشده نه‌تنها موفق به کارگذاری بمب‌ها در محیط هدف نشدند بلکه پیش از دستگیری اعضای آن و در حالی که به‌طور کامل در محاصره تور امنیتی دلاوران گمنام قرار داشتند و به‌عنوان اقدامی کاملاً احتیاطی، اطلاعات و هشدارهای لازم به مراکز مرتبط داده شده بود تا در صورت بروز هرگونه رخداد پیش‌بینی‌نشده در مراحل دستگیری‌ها، تروریست‌ها نتوانند حتی به اطراف محیط هدف نیز دسترسی پیدا کنند.
در پایان وزارت اطلاعات به غاصبان رسوای قدس شریف و حامیان عمال تروریستی آنها صریحاً و قویاً اعلام می‌نماید که گرچه در انجام هدف جنایتکارانه خویش با شکست بزرگ مواجه شدند، اما صرف «اعزام تیم به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران» نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند، همچنان که پیش از این هم هیچ‌یک از اقدامات تروریستی آنها بی‌جواب نمانده، اما مصالح «صهیونیزم بین‌الملل» در سکوت و کتمان مصائب وارده به آنها بوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات