صبح صادق >>  جبهه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۳۹۰۲۶
فرمانده کل سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر

قوی شدن منطق امام و مسیر سپاه است

سردار سلامی گفت: ایمان، توکل، عمل صالح، ‌اندیشه الهی، تفکر انقلابی، روحیه جهادی و اتصال به منبع حکمت ولایت و ولی امر که از کلامش جز نور قرآن چیزی نمی‌جوشد[...]
پایگاه بصیرت / حسن ابراهیمی

سردار سلامی گفت: ایمان، توکل، عمل صالح، ‌اندیشه الهی، تفکر انقلابی، روحیه جهادی و اتصال به منبع حکمت ولایت و ولی امر که از کلامش جز نور قرآن چیزی نمی‌جوشد ضامن موفقیت سپاه و پاسداران انقلاب است.

به گزارش صبح صادق سردار سرلشکر حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه در آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه، قوی شدن را منطقی امام و انقلاب اسلامی ‌و مسیر سپاه توصیف و تصریح کرد: قوی شدن را در صحنه‌های مجاور و دوردست نگاه کنید. تسلیم شدن و تکیه کردن به قدرت‌ها هم، راه حیات عزتمندانه و امن نیست. خیلی از کشورها به قدرت آمریکا تکیه کرده‌اند اما یا فرو پاشیدند و یا ویران شدند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: شما امروز وضعیت اوکراین را ببینید، به قدرت آمریکا و اروپا تکیه کردند اما در حال ویران شدن است. عربستان را هم ببینید که به قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی از متحدین و شرکای منطقه‌ای خود در جنگ یمن تکیه کرد، اما در اوج ناباوری با آتش‌بس به شکست رسید.
وی تصریح کرد: آتش‌‌بس وقتی بین دو قدرت نابرابر برقرار شود، معنای آن شکست قدرت قوی‌تر است؛ چون اگر قدرت قوی‌تر غلبه داشت اجازه آتش‌بس نمی‌داد!
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه در واقع هر کسی به آمریکا تکیه کرد ناتوان شد گفت: هر کسی به انقلاب اسلامی ‌تکیه کرد شرافتمندانه ماند، حتی اگر آسیبی هم دید، اما به شرافت و عزتش آسیبی نرسید، ممکن است به زیرساخت‌های‌شان آسیبی وارد شده باشد و تلفاتی هم داده باشند اما عزت‌شان پابرجا است.
سرلشکر سلامی‌در ادامه خاطر نشان کرد: امروز به فضل الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌قدرت عظیمی ‌را در پرتو هدایت‌های فرماندهی عزیز و معظم کل قوا ساخته است و این قدرت هر روز رو به کمال است و به عنوان خادم کوچک سپاه گواهی می‌دهم هیچ روزی نیست که سپاه در هر عرصه‌ای نمادی از پیشرفت را تجربه نکند.
وی با بیان اینکه ما امروز به واقع تحت فشار و تحریم اقتصادی هستیم اما آیا چهره کشور ایران و سیمای قدرت دفاعی ما شباهتی به یک کشور تحریم شده دارد؟ افزود: در عرصه دفاعی ما دیگر بسیار کم دستاوردها و توانمندی‌های خود را رونمایی و افتتاح می‌کنیم این سیاست جدید ما است که کمتر دستاوردهای خود را رسانه‌ای کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات