صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۳۹۷۵۳

دولت آلبانی در جنب و جوش حمایت از تروریست ها

حمایت آلبانی و سایر کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر از منافقین، مسیری است که به رسوایی مدعیان خواهد انجامید. 

 یکی از مهمترین رفتار دوگانه غرب در بحث حقوق بشر، چشم پوشی و بعضا حمایت از گروهگ تروریستی منافقین می باشد.  گروهگی که در طول انقلاب اسلامی ترورها و رفتار تروریستی بی شماری در داخل کشورمان انجام داده است.این گروهگ مورد حمایت غرب، نه تنها هیچ گونه پشتوانه مردمی ندارد، بلکه پست ترین گروهگ بین مردم کشورمان نیز شناخته می شود. 

حالا گروهگی با چنین مختصاتی، مورد حمایت دولت آلبانی قرار گرفته است.  انتظار می رود که دولت های اروپایی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، دولت آلبانی را به خاطر اجازه حضور منافقین در خاک خود را تنبیه و تحریم می کردند. طبق اعلام پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، بر اساس پژوهش های صورت گرفته در موسسه هابیلیان (خانواده شهدای ترور) به واسطه حمایت صدام از این گروه تروریستی در سال ۱۳۶۷، منافقین در قالب یک لشگر به کشور حمله کردند و چند شهر را مدتی به اشتغال خود درآوردند که در جریان این تهاجم، هزار و ۵۰۳ نفر به شهادت رسیدند که بیشترین آمار سالانه شهدای فعالیتهای تروریستی از ابتدای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 با این حال العربیه در خبری مدعی شد دولت آلبانی اقدام به قطع روابط دیپلماتیک با ایران و به دیپلمات‌های ایرانی ۲۴ ساعت برای ترک این کشور فرصت داد. شبکه سعودی گزارش داده که دولت آلبانی اقدام به اخراج سفیر ایران در تیرانا کرده، در حالی که ایران از سال ۱۳۹۷ در این کشور سفیر ندارد.
بهانه آلبانی برای قطع روابط با ایران، حملات سایبری به این کشور خوانده شده که تیرانا مدعی شده از جانب ایران صورت گرفته است.رویترز هم گزارش داد «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی چهارشنبه ( هفتم سپتامبر) گفت به همه دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت ایران در این کشور دستور داده که ظرف ۲۴ ساعت خاک آن را ترک کنند.

حمایت آلبانی و سایر کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر از منافقین، مسیری است که به رسوایی مدعیان خواهد انجامید. 

طبق منشور و اساسنامه سازمان ملل، منافقین نه تنها  گروهگ تروریستی محسوب می شوند، بلکه نباید هیچ کشور آنها را به رسمیت بشناسند.  اما غرب به واقعیت های موجود پشت کرده و سعی دارد از طریق این گروهگ، سیاست های ضد ایرانی خود را پیش ببرد. عملیات های تروریستی، کسب اطلاعات از داخل کشور، فشار به ایران از طریق اطلاعات نادرست منافقین و ... بخشی از برنامه های غرب برای بازیچه کردن منافقین در طول این مدت بوده است. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات