صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۴۰۰۰۷

متفکر آزاد: دشمن درصدد است آرامش مردم را بر هم بزند/ اظهارنظر‌های ناپخته سیاسیون پاسخگویی دنیوی و اخروی دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اظهار نظر‌های ناپخته داخلی برخی از سلبریتی‌ها و برخی از جریان‌های سیاسی که احساس می‌کنند برای خروج از رکود سیاسی خودشان باید دست‌آویزی مانند فوت خانم امینی را سر دست بگیرند پاسخگویی دنیوی و اخروی دارد. دشمن درصدد است تا آسایش مردم را به بهانه این اتفاق دچار خدشه کند
متفکر آزاد: دشمن درصدد است آرامش مردم را بر هم بزند/ اظهارنظرهای ناپخته سیاسیون پاسخگویی دنیوی و اخروی دارد

روح‌الله متفکر آزاد  نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فوت خانم مهسا امینی گفت: درگذشت مهسا امینی را به خانواده آن مرحومه و دوستان‌شان و جامعه ایرانی تسلیت عرض می‌کنم ما دختر جوانی را از دست داده‌ایم که همه احساس می‌کنیم که خواهر و فرزند خودمان است و در مرگ او داغداریم.

وی افزود: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی در جلسه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن پس از انجام بررسی‌های دقیق تهیه و به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های معاندان علیه نظام جمهوری اسلامی در ماجرای فوت خانم مهسا امینی اظهار داشت: ما در این روزها شاهد فضاسازی‌ها و عملکرد غیر اخلاقی ضد انقلاب، منافقین و خارج‌نشینان و به طور کل دشمنان ملت برای ایجاد درگیری بین مردم و ایجاد آشوب در جامعه و دوقطبی سازی جامعه، حمله به نظام به بهانه فوت خانم مهسا امینی هستیم.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: مسئله درگذشت خانم امینی و فضاسازی‌های معاندان علیه نظام دو موضوع جدا از هم است و هیچ ربطی به هم ندارد و دشمن درصدد است تا آسایش مردم را به بهانه این اتفاق دچار خدشه کند.

وی افزود: در شرایطی که کشور ما در حال عبور از موانع و مشکلات پیش‌روی خود به ویژه در حوزه اقتصادی است و اتفاقات مبارکی در این ایام رخ داده؛ همچون عضویت ایران در پیمان شانگهای که عضویت در این پیمان پنجره‌های جدیدی را در حوزه‌ اقتصادی به کشور ما باز می‌کند و همچنین در شرایطی که ما شاهد برگزاری راهپیمایی پرشور اربعین و ابعاد گسترده آن به لحاظ رسانه‌ای هستیم تحریک‌های دشمن برای ایجاد آشوب در جامعه نشان دهنده عصبانیت از این اتفاقات مثبت برای کشور ما است که البته این اقدامات نتیجه‌ای برای دشمنان ما به همراه نخواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما همیشه در بزنگاه‌ها هوشیار و بیدار و آگاه بوده‌اند و بهانه دست دشمن ندهند و در این مسئله اخیر هم مردم ما همانند گذشته سربلند بیرون خواهند آمد و دشمن اجنبی نمی‌تواند از این نمد برای خود کلاهی ببافد و ما با وحدت و یکپارچگی حتماً جلوی توطئه‌های آنها خواهیم ایستاد.

متفکر آزاد در پایان با اشاره به برخی اظهار نظرهای ناپخته داخلی برخی از سلبریتی‌ها و برخی از جریان‌های سیاسی که احساس می‌کنند برای خروج از رکود سیاسی خودشان باید دست‌آویزی مانند فوت خانم امینی را سر دست بگیرند گفت:  هیچ وقت امنیت و آسایش مردم و وحدت ملی را بازیچه اغراض سیاسی و مطامع شهرت طلبی خودشان نکنند که اینجا پاسخگویی دنیوی و اخروی دارد. این جریان‌ها وقتی با احساسات مردم بازی می‌کنند و اطلاعات نادرست به مردم می‌دهند نتیجه‌ای جز افزایش کینه و کدورت در جامعه نخواهد داشت. 

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات