صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۱۳۹

درخواست جمعی از تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان برای مجازات عاملان اقدامات تروریستی زاهدان

یازده تشکل و هیأت دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستند تا ضمن برقراری امنیت در زاهدان عاملان اقدامات تروریستی اخیر را به اشد مجازات برسانند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
‏بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. امام خمینی (ره)
بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچگی در حال پیاده سازی نقشه هایشان در کشور عزیزمان هستند و مناطق مختلف کشور را آماج آشوب‌ها کرده اند؛ روز گذشته گروهک جیش الظلم در شهر شهید پرور زاهدان با هدف ایجاد نفاق و اختلاف مذهبی با فرصت طلبی، درگیری‌های مسلحانه‌ای را ترتیب داد که در این میان تعدادی از مسئولین امنیتی استان و تعدادی از مردم را به شهادت رساندند و برخی نیز مجروح شدند.
ما تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت شهدای عزیزمان، این اقدام تروریستی که در بستر اغتشاشات و آشوب‌ها با خیال شوم دشمنان انجام شده را بشدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم شیعه و سنی، بلوچ و سیستانی، در منطقه‌ای که به گفته رهبر معظم انقلاب تنگه احد جمهوری اسلامی است همیشه با هم برادر بوده و هستیم و هیچ قدرتی، توان جدایی و نفاق بینمان را ندارد.
در پایان از مسئولین و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم برای برقراری امنیت، هر چه سریعتر فتنه‌های دشمن را خنثی و این تروریست‌های خونخوار را به اشد مجازات برسانند ودر این مسیر هیچ گونه مماشاتی نداشته باشند.
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان
بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان
تشکل جامعه اسلامی علوم پزشکی زاهدان
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل
کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان
بسیج دانشگاه علوم قرآنی زاهدان
هیات دانشگاه سیستان و بلوچستان
بسیج علوم قرآنی سیستان و بلوچستان
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد
هیات چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات