صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۴۰۳۰۵

نعیم قاسم: اسرائیل را در هر جنگی شکست خواهیم داد

 نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که مقاومت بهترین گواه بر این است که یاری خداوند به مؤمنان فقط با جهاد و پایمردی آنان امکان‌پذیر است.
شبکه خبری المنار به نقل از قاسم گزارش داد، حزب الله موفق شده است در هر جنگی، رژیم صهیونیستی را شکست دهد و «تا زمانی که میان ما چنین زنان و مردان مقاومی در حزب الله، جهاد [اسلامی] و فرزندان [حضرت آیت الله العظمی] خامنه‌ای وجود داشته باشد، در هر جنگی آن (اسرائیل) را شکست خواهیم داد».
وی ادامه داد: سر در گم شده‌اند که چگونه با ما مقابله کنند تا مشروعیت حضور ما را از بین ببرند، ولی ما با ادله و منطق با آنان مقابله می‌کنیم، ولی ناتوان می‌شوند. به آنان می‌گوییم که ایمان داریم سلاح برای دفاع از سرزمین است و باید در دست ارتش لبنان باشد.
قاسم با بیان اینکه ارتش لبنان، از خاک این کشور دفاع خواهد کرد، خطاب به مردم لبنان گفت: آیا نمی‌دانید که مبارزه با اسرائیل، ممنوع است؟. آیا نمی‌دانید که باید سلاح به صورت کاملا محدود وارد [لبنان] شود تا نتوان با آن پرنده [جنگی] را سرنگون کرد و آن را به عمق فلسطین اشغالی فرستاد. نباید سلاحی باشد که بتواند معادله را تغییر دهد».
این مقام حزب الله در پایان خاطر نشان کرد: ما می‌دانیم که اگر عرصه از مقاومت در برابر اسرائیل خالی شود، جایگزین آن، این است که اسرائیل هر روز ما را ‌بکشد، خاک ما را اشغال ‌کند، در جنوب [خاک] ما، شهرک بسازد.  ولی ما این جایگزین را نخواهیم پذیرفت تا از لبنان حمایت کنیم و آن را حفظ کنیم.
در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی اخیرا اعتراف کردند که توافق مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی، باعث تقویت جایگاه حزب الله در داخل لبنان خواهد شد و این رژیم قادر به شکست یا تضعیف حزب الله نیست

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات