صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۴۰۴۶۲

حقوق بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان +۵ درصد افزایش می‌یابد/اعمال از اول مهر

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبات جدید کمیسیون متبوعش درباره لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، گفت: پس از تصویب کلیات این لایحه در جلسه علنی به دلیل وجود ابهاماتی لایحه برای بررسی بیشتر به کمسیون بازگردانده شد.

وی در توضیح مصوبات جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: با مصوبه روز گذشته مقرر شد که حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان بعلاوه 5 درصد افزایش و حقوق کارکنان دولت به میزان یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حق عائله‌مندی و حق اولاد به ترتیب 50 درصد و 100 درصد افزایش می‌یابد، ادامه داد: همچنین کف حقوق رزمندگان بالای 25 درصد به 5 میلیون ششصد هزار تومان و کف حقوق رزمندگان معسر 4 میلیون و ششصد هزار تومان  تعیین شد.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: همچنین با مصوبه کمسیون  برنامه و بودجه به میزان 30 درصد به مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه خواهد شد.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه افزایش حقوق‌ها از اول مهرماه اعمال می‌شود، گفت: کار بررسی برروی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسیده و لایحه جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شده و فردا در دستورکار نمایندگا ن در جلسه علنی قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات