صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۴۱۳۷۴

دختران ایرانی برهنگی را قبول نمی‌کنند/ صحبت از عمامه‌پرانی نشان از عدم شناخت فرهنگ ایرانی است

حمایت علنی غرب آمریکا و اروپا از آشوب‌ها در کشور از طریق آموزش به لیدرها و مجهز کردن آنها به انواع سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته گوناگون عملا نشان می‌دهد که علت اصلی مخالفت غرب با ایران قوی، به جهت ترس آنها از نظم نوین جهانی می باشد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ صابر محمدی

مخالفت غرب با جمهوری اسلامی و ایران قوی ریشه در ایدئولوژی دارد. حمایت علنی غرب آمریکا و اروپا از آشوب‌ها در کشور از طریق آموزش به لیدرها و مجهز کردن آنها به انواع سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته گوناگون عملا نشان می‌دهد که علت اصلی مخالفت غرب با ایران قوی، به جهت ترس آنها از نظم نوین جهانی می‌باشد. اگر رفتار غرب با ایران را در قالب کشوری در شرق در نظر بگیریم، به راحتی می‌تواند به علل اصلی مخالفت‌ها و توطئه‌های غرب پی برد.
از این رو تلاش برای برهنگی زن از طریق وارونه‌سازی شعار زن زندگی آزادی و تلاش برای جدایی بین مردم و روحانیون در قالب سیاست عمامه‌پرانی و... تلاشی است که از تحقق ایران قوی در همه زمینه‌ها جلوگیری کنند. این سیاست با هدف مشغول‌سازی کشور به مباحث حاشیه‌ای طراحی شده است که مردم و مسئولین را از اجرای سیاست‌های تولید قدرت باز بدارند.
آیا تا به حال کسی پرسیده است که چرا در زمان تلاش محور آمریکایی - اروپایی برای امضای توافق‌نامه هسته‌ای، تاکتیک آشوب و حجاب را بصورت شبانه‌روزی در رسانه‌های تحت حمایت غرب مطرح نمی‌شد؟ چه اتفاقی افتاده است که ترس غرب از ایران قوی علنی شده است؟
تغییر محور مدیریتی کشور از سیاست برجامی به سیاست تولید اقتدار در داخل باعث شده است که عملاْ سلاح آمریکایی بخصوص تحریم به سمت بی‌اثر شدن کامل برود. این موضوع در حالی خود را نشان داد که طبق گزارش نهاد بین‌المللی، اقتصاد ایران رشد بالای 3 درصد را تجربه می‌کند و سیاست حذف ارز ترجیحی با موفقیت اجرا شد. در گزارش صندوق بین‌المللی پول به میزان فروش نفت اشاره شده است که قرار بود با سیاست فشار حداکثری به صفر برسد. فروش روزانه نزدیک به یک میلیون بشکه نفت و افزایش تولید کشور و در نتیجه افزیش صادرات کشور که در برخی حوزه‌ها صددرصد افزایش یافته است، باعث شده است که غرب از تحقق ایران قوی هراس داشته باشد.
فرانسه یکی از آن کشورهایی است که همواره در مخالف و توطئه چینی علیه ایران نقش محوری ایجاد کرده است. وارد کردن خون های آلوده به کشور، نقش‌آفرینی در مذاکرات هسته‌ای تحت عنوان پلیس بد، حمایت علنی از اغتشاشات، توهین علنی در رسانه‌های فرانسه به مقدسات اسلام و از جمله توهین پیامبر، برخورد خشن با زن‌های محجبه و ... و در آخر نیز تلاش برای ارائه کردن ایران به عنوان کشور برهنگی و ضد روحانیت به جامعه جهانی. بطوری که مجله فرانسوی Franc-Tireur با انتشار کاریکاتور خشونت و توهین‌آمیز، اهداف غرب را در رابطه با سوزاندن عمامه شیعیان و پایان دادن به آن بطور کامل اشاره می‌کند. این نشان می‌دهد غرب و صهیونیست برای کنترل شرق بزرگترین مانع خود در برابر سلطه امپریالیسم و استعمار نوین و صهیون را مرجعیت شیعه و روحانیت میداند.

واکنش تند یک نماینده به دیدار مسیح علی نژاد و مکرون؛ با عجوزه ای نشست و ...  | امثال رئیس جمهور آمریکا زیر گِل رفته‌اند | این ها احمق های تاریخ هستند
شکی نیست که ساختار فرهنگی کشورمان به نحوی که دختران ایرانی، برهنگی را آزادی نمی‌دانند و عمامه‌پرانی را هم اساسا قبول ندارند. بنابراین با توجه به جایگاه روحانیت در بین مردم، سیاست عمامه‌پرانی محدود به چند مورد آنهم از طرف فریب‌خوردگان یا لیدرهای آشوب مورد حمایت غرب اتفاق افتاده و اکثریت جامعه مخالف توهین روحانیت می‌باشند.
هدف غرب و کشوری مثل فرانسه تلاش برای نشان دادن ایران به عنوان کشوری با مختصات غرب که در آن زن را برهنه قبول دارند و بر اساس آن روحانیت جایگاهی ندارد، می‌باشد. واکاوی رفتار غرب و برنامه‌ریزی آنها برای تغییر در ایران، نشان می‌دهد که غرب از جایگاه زن و روحانیت در بین مردم ایران و در یک کلام غرب از فرهنگ ایران شناخت کافی ندارد. از این رو اقدامات کورکورانه غرب در جمهوری اسلامی ایران جواب نخواهد داد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات