صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۴۱۴۲۳

تبلیغات و فشار سیاسی در کنار اقدام مسلح راهبرد دشمن در ناامن سازی ایران است

واکاوی رفتار دو ماهه محور عربی- غربی- عبری برای ایجاد آشوب با ترفند کشته سازی با هدف همراه کردن مردم در کشور ناکام مانده است.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ علی احمدی

واکاوی رفتار دو ماهه محور عربی- غربی- عبری برای ایجاد آشوب با ترفند کشته سازی با هدف همراه کردن مردم در کشور ناکام مانده است. در این مدت دشمن تمام توان خود را بکار بست تا در مرحله اول با ایجاد ناامنی و با ایجاد حساسیت در بین زنان، قومیت ها و مذاهب مختلف، مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

در این مدت رسانه های وابسته به انگلیس و عربستان سعودی با خط دهی سازمان تروریستی موساد به طور شبانه روزی برای بسیج فعال علیه نظام  تلاش کردند ولی در آخر سر به در بسته خوردند.  بررسی ها نشان می دهد که همراهی مردم با اغتشاش گران در در طول مدت بسیار ناچیز بوده است. این آمار نشان میدهد که مردم بشدت مخالف ناامنی و وابستگی به بیرون و در عین حال همراه با نظام اند. بنابراین بسیار واضح است که آشوب گران بدنبال تضعیف ایران هستند.
مردم نیز با صبر و مقاومت بدنبال تحقق ایران قوی می باشند. عدم تحقق برنامه دشمن در ایجاد دو قطبی در کشور و در نتیجه عدم تحقق سیاست سوری سازی ایران، باعث شده است که سیاست تبلغاتی دشمن وارد فاز تبلیغات- فشار سیاسی-  اقدام مسلح شود. حادثه تروریستی ایذه و اصفهان نشان می‌دهد، تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند. این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای انتظامی برای ایجاد جنگ داخلی انجام می‌شود. تجزیه طلبان افزایش سطح خشونت و درگیری را در دستور کار قرار داده‌اند.
فحاشی‌های رکیک، حملات وحشیانه به پلیس با سلاح سرد و حالا استفاده از سلاح جنگی برای کشتن مردم، نشان از برنامه جدید آنها می‌دهد. کشف مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.
پیشتر جان بولتن و برخی مقامات و عوامل مرتبط با جریانات ضدایراتی اعلام کرده بودند که اغتشاشگران در ایران را مسلح کرده‌اند. همزمان برخی افراد و رسانه‌ها به صورت هدفمند با تحریک سیاسی، مذهبی و قومیتی عملا زمینه را برای اقدامات تروریستی مهیا می‌کنند.
پلیس برای جلوگیری از کشته شدن احتمالی اغتشاشگران، اصرار دارد در مهار اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نکند.  رفتار این روزهای تروریست ها شباهت زیادی  با حوادث ابتدای دهه ۶۰ مقایسه می‌کنند.
در حوادث تروریستی ایذه و اصفهان که به شکل واحد به رگبار بستن مردم و نیروهای حافظ امنیت از روی موتور سیکلت صورت گرفت، ۷ تن شهید و ۱۲ نفر مجروح شدند. در دهه 60 منافقین با اقدام مسلحانه تعداد زیادی از مردم و مسئولین کشور را به شهادت رساندند. 
در رویکرد فشار سیاسی نیز آمریکا با همراهی کانادا و اتحادیه اروپا بدنبال صدور قطعنامه های حقوق بشری می باشند. بررسی رفتار 43 ساله دشمن نشان می دهد که  در این فاز جدید دشمنی ها، جمهوری اسلامی ایران شتاب بیشتری در پیشرفت طی خواهد کرد. البته شکی نیست که نگاه قهری ایران، تبعات سنگینی را رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه خواهد داشت. آرامش برهم زنندگان امنیت ایران هیچگاه تحقق نخواهد یافت. 
 
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات