صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۱۴۲۹

میلیاردر صهیونیستی را بهتر بشناسید

«عیدان عوفر» میلیاردر اسرائیلی که شب گذشته نفتکش او در سواحل عمان با یک پهپاد حامل بمب ناشناس مورد هدف حمله قرار گرفت، مردی با سرمایه‌گذاری‌های سیاسی و تاثیراتی خاص بر وضعیت رژیم صهیونیستی است. وبگاه «تایمز اسرائیل» سال ۲۰۱۹ نوشت او کارکنانی از شرکت اطلاعاتی Black Cube را استخدام کرد تا اتهاماتی را […]
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

تاجر اسرائیلی که نفتکش او مورد حمله قرار گرفت کیست؟!
«عیدان عوفر» میلیاردر اسرائیلی که شب گذشته نفتکش او در سواحل عمان با یک پهپاد حامل بمب ناشناس مورد هدف حمله قرار گرفت، مردی با سرمایه‌گذاری‌های سیاسی و تاثیراتی خاص بر وضعیت رژیم صهیونیستی است.

وبگاه «تایمز اسرائیل» سال ۲۰۱۹ نوشت او کارکنانی از شرکت اطلاعاتی Black Cube را استخدام کرد تا اتهاماتی را علیه «یائیر لاپید» مطرح کنند. گمانه‌زنی‌هایی نیز از ارتباط عوفر با نتانیاهو وجود دارد که با سکوت کابینه لاپید در قبال حمله به کشتی عوفر تقویت شده است.

عوفر در پوشش روابط تجاری، بارها سعی کرد عادی‌سازی روابط با کابینه تل‌آویو را از کشورهای عربی بخرد. او سال ۲۰۱۰ سفرهای خود به منطقه کردستان عراق را در ظاهر برای مقاصد تجاری و در اصل، برای تبلیغ عادی‌سازی اربیل و بغداد با تل‌آویو آغاز کرد و تا سال‌های اخیر ادامه داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات