سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۴۱۵۸۴

وقاحت ضدانقلاب صدای خاله نیکا شاکرمی را هم درآورد

نیکا شاکرمی نوجوان 17 ساله‌ای است در اولین روزهای شروع اغتشاشات در تهران و برخی از شهرهای ایران، به طرز مشکوکی در یک ساختمان نیمه‌کاره در تهران جان باخت.

باتوجه به اینکه وی در برخی تجمعات و اعتراضات نیز حضور داشت، تعدادی از افراد از جمله خاله وی گفتند که نیکا در اعتراضات کشته شده است، اما پس از بررسی‌هایی که برخی از کاربران فضای مجازی و خبرنگاران تحقیقی انجام دادند و در گزارش تسنیم که در واکاوی گزارش CNN منتشر شد، مشخص گردید در بین گفته‌ها و ادعاها، تناقض‌های بسیاری وجود دارد.

«آتش شاکرمی» خاله نیکا شاکرمی ابتدا در یک گفتگوی تلویزیونی و پس از تماشای فیلم ورود نیکا به ساختمان نیمه‌کاره‌ای که پیکر او در آنجا پیدا شد، تایید کرد که آن فرد نیکاست، اما سپس عنوان کرد که نیکا در تجمعات کشته شده است.

وی پس از آن هم سخنان دیگری در حمایت از ناآرامی‌ها بیان کرد و دیگر دختران را تحریک به حضور در اغتشاشات و تجمعات کرد. به طور مثال او در اینستاگرامش نوشت: «اگر می‌خواهید نگاه من به نیکا را بدانید می‌توانم‌ به شما بگویم آنچه برای من مهم است این است که او با آگاهی و چشمانی باز انتخاب کرد (ویدیوهایش را دیده‌اید قطعن)، رفت و جنگید و دیگر برنگشت.»

اما او که این روزها دیگر دختران را دعوت به جنگیدن می‌کند، درباره یک ادعا نتوانست ساکت بماند و واکنش نشان داد؛ ادعایی که از سوی شادی امین مطرح شد. شادی امین چند روز پیش جایزه «پدیداری لزبین‌ها» را به نیکا شاکرمی تقدیم کرد و مدعی شد که نیکا یکی از اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌ها بوده است!

آتش شاکرمی نسبت به این ادعا و آنچه که در نشریه آلمانی زبان «تسایت» منتشر شده واکنش نشان داد، آن را رد کرد و در اینستاگرامش نوشت: «نیکا زنده نیست، اما خانواده‌اش زنده‌اند و برای بیان حقیقت در دسترس!»

شاید این آخرین ادعایی نباشد که در مورد نیکا شاکرمی مطرح می‌شود و شاید این ادعا در مورد دیگران نیز مطرح شود؛ این زنگ خطری است که همجنسگرایان برای شعار "زن، زندگی، آزادی" به صدا درآورده‌اند.

آن روزی که نیلوفر فولادی در هلند برهنه شد، عده‌ای در برابر یک مسجد در آلمان لباس از تن در آوردند و گردانندگان تجمع برلین نیمی از تربیون خود را به همجنسگرایان دادند و واکنشی از سوی سردهندگان شعار "زن، زندگی، آزادی" صورت نگرفت، باید پیش‌بینی می‌شد که آن‌ها پا را فراتر خواهند گذاشت و برای دستیابی به خواسته‌هایشان، افراد فوت‌شده را همجنس‌گرا بنامند.  

به نظر می‌رسد شعار "زن، زندگی، آزادی" این روزها بیش از همه از سوی افراطی‌گرایان و منحرفان جنسی مصادره می‌شود و آن کسانی که به دنبال برهنگی هستند، به دنبال بهره‌برداری از این شعار هستند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات