صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۴۱۶۸۲

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد

بنا بر این گزارش از اردستان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی ظهر روز جمعه در تجمع عظیم بسیجیان شهرستان اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در طول ‌44 سال گذشته در تمام صحنه‌های خدمت حضور جدی داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد

‌وی افزود: هم اکنون 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد که پایه‌گذار آن از سال 42 حضرت امام راحل بود و هر آنچه که ایشان می‌گفت و اراده می‌کرد ملت هم آن را انجام می‌داد و این مصداقی شد که انقلاب اسلامی بنا شود و 44 سال در کل جهان اثرگذار‌ شود.‌

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از ابتدا با ایران در جنگ بودند و آرزو می‌کردند تا یک روز هم انقلاب نباشد و‌ آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و شیطان‌های اطراف آن با همه هجمه‌ها نتوانستند دستاوردی را در برابر ایران داشته باشند و به جهت اینکه علت آن در قرآن هم آمده و اینکه جنگ حق و باطل تمامی ندارد و خداوند فرموده من طرف حق هستم و حزب خدا و حزب شیطان همیشه بوده و خداوند اراده کرده که حزب خودش پیروز شود و این قاعده 44 سال پابرجاست.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید چرا که توانمندی انقلاب اسلامی قوی است و دستور خداوند را اجرا می‌کند به همین جهت خداوند حزب خود را حمایت می‌کند.

سردار فدوی بیان کرد: حضرت امام راحل فرمودند این انقلاب به دست بقیه‌الله خواهد رسید و تاکنون تمامی جملات ایشان محقق شده ‌و این جمله او هم محقق خواهد شد و شیطان هیچ سلطه‌ای بر ما ندارد و فقط وسوسه می‌کند که نباید به آن توجه کرد و همه موضوعات دست خود انسان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جای شکر دارد که در این زمان بوده‌ایم و زنده هستیم که جمهوری اسلامی برقرار است و دین خدا حاکم است که این خود کمک‌کننده بزرگی است که باید از آن بهره بگیریم و آخرین محکی که انسان باید بخورد شهادت است که شهدا به آن رسیدند و کوی و برزن به نام آن‌ها نقش بسته است.

وی تصریح کرد: مردم بصیرت دارندو بصیرت مردم در اتفاقات اخیر نمایان شد و مردم اردستان هم این خصلت را دارند و مهم این است که در جبهه حق جمهوری اسلامی قرار بگیریم تا شیطان‌ها نتوانند با ابزارهایشون تسلط پیدا کنند و راه به حایی نخواهند برد.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات