بین الملل >>  بین الملل >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۴۲۱۶۵

پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

پارلمان روسیه اخیرا لایحه‌ای را تصویب کرد که محدودیت‌ها را برای هر چیزی که به عنوان ترویج مسائل همجنس‌گرایان یا روابط همجنس‌گرایان در میان روس‌ها در تمام سنین شناخته می‌شود، گسترش می‌دهد.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif به نوشته‌ی روزنامه «وال استریت ژورنال»، قانون قبلی آنچه را که مقامات آن را «تبلیغ روابط جنسی غیرسنتی» به خردسالان می‌نامیدند، در سال ۲۰۱۳ غیرقانونی اعلام کرد. روز پنج‌شنبه، دومای ایالتی، مجلس سفلای پارلمان روسیه، این ممنوعیت را برای همه گروه‌های سنی گسترش داد و بر اساس اطلاعاتی که در مورد این لایحه منتشر شده، ممنوعیت‌های جدیدی را برای آنچه این قانون «تبلیغات در مورد پدوفیلی و تغییر جنسیت» نامیده، وضع کرده است.
 
* کرملین این قانون را در زمانی به اجرا گذاشته است که همچنین تلاش می‌کند تا کمپین نظامی خود در اوکراین را به عنوان جنگی علیه الیت لیبرال، آمران و مجریان نظم نوین جهانی، معرفی کند، زیرا به تعبیر کرملین آنان تلاش می‌کنند آنچه را که «ارزش‌های سنتی» می‌خواند، به ویژه در روسیه از بین ببرند.
 
* مقامات ارشد روسیه و کلیسای ارتدکس روسیه فعالیت‌های حقوق همجنس‌گرایان را به عنوان نمادی از فساد اخلاقی و تباهی غرب به تصویر می‌کشند که به گفته آنها هدف آن، ریشه‌کن کردن باورها و اعتقادات سنتی در کشورهایی مانند روسیه است.
 
* قانون تصویب شده در سال ۲۰۱۳ مبنی بر ممنوعیت "تبلیغات همجنسگرایان برای خردسالان" برای توجیه ممنوعیت رویدادهای رژه موسوم به «غرور» (pride) همجنسگرایان مورد استفاده قرار گرفت. با این زمینه‌ی قانونی، حتی به اهتزاز درآوردن پرچم رنگین‌کمان (نماد منحرفان جنسی) می‌تواند به عنوان نقض قانون شناخته شود. در سال ۲۰۲۰، تغییرات در قانون اساسی روسیه، ازدواج را به عنوان پیوند بین زن و مرد تعریف کرد. ازدواج همجنس‌گرایان در این کشور غیرقانونی است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات