صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۴۳۱۸۳

داستان شکست اسرائیل در رخنه به صفوف سرایا القدس چه بود؟

یک شکست اطلاعاتی دیگر رژیم صهیونیستی در مقابل محور مقاومت رسانه‌ای و باعث شد محافل امنیتی رژیم صهیونیستی دستور بایکوت خبری و تصویری آن را صادر کنند.
 

 سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین جزئیات تلاش نافرجام صهیونیست‌ها را برای رخنه به صفوف این گروه مبارز فلسطینی  و ضربه‌ای که مقاومت موفق شد به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کند را رسانه‌ای کرد.

سرایا القدس در برنامه "ما خفی اعظم" که شبکه الجزیره پخش می‌شود، به جزئیات تلاش اسرائیل برای رخنه به ساختار رهبری اش در  نوار غزه  اشاره و تاکید کرد، "مامور 106" با فریب افسر اطلاعاتی اسرائیلی بعد از انجام ماموریت محوله از سوی سرایا القدس در صفوف ساختار امنیتی اسرائیل سالم به غزه بازگشته است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بخشی از این برنامه حدودا یک ساعته فرایند ارسال طعمه یا همان مامور دوجانبه و رخنه این مامور به ساختار شاباک را تشریح کرد.

براساس این روایت هدف اصلی شاباک رخنه در میان رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از طریق این جاسوس بود، از اینرو وی را وارد دوره‌های مختلف آموزشی در رابطه با نوار غزه، قدس و شهرهای مختلف فلسطینی کرد و به وی ماموریت داد تا محل حضور فرماندهان سرایا القدس را تصویر برداری کند.

اما به جای آن این مامور دوجانبه موفق شد با فریب شاباک و به رغم تمامی تدابیر امنیتی اتخاذ شده، تصاویری از افسر شاباک مسئول ارتباط را در حالی که به همراه او بر سر میز غذا در یک رستوران در قدس نشسته بودند،  گرفته و با خود به غزه بیاورد.

سرایا القدس تاکید کرد، تلاش‌های این مامور دوجانبه جان یکی از فرماندهان میدانی سرایا القدس را هم نجات داد.

انتشار تصویر این افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که آدام نام دارد باعث شد تا اسرائیل از طریق اداره نظارت نظامی بر مطبوعات هر نوع انتشار تصویر این فرد را برای رسانه‌های اسرائیل ممنوع اعلام و تاکید کند این ممنوعیت شامل شبکههای اجتماعی همچون توئیتر و تلگرام هم می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات