صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۴۳۷۰۸

لیبرمن: رژیم صهیونیستی‌ بحران اقتصادی بی‌سابقه‌ای را پیش رو دارد

 به نقل از اسپوتنیک، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که این رژیم در مسیر یک بحران اقتصادی است که قبلا هرگز به چشم ندیده است.
لیبرمن شامگاه چهارشنبه توییت جدیدی را در حساب کاربری رسمی خود در توییتر به وی منتشر کرد و در آن به صراحت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در آستانه یک بحران اقتصادی بزرگ است که طی دهه‌ها بی سابقه بوده است.
آویگدور لیبرمن که چندین سمت در کابینه‌های قبلی رژیم صهیونیستی داشت که آخرین آنها وزارت دارایی در کابینه قبلی یائیر لاپید بود، گفت که نشست مطبوعاتی اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با همراهی تعدادی از وزرا نشان می دهد که آنها ترسیده‌اند.
لیبرمن، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، تأیید کرد که هم نتانیاهو و هم اعضای کابینه او حقیقت را می‌دانند و هیچ طرفی حاضر نیست دروغ‌های آنها را بپذیرد که این، نشان می‌دهد اسرائیل در آستانه یک بحران بزرگ اقتصادی است.
آویگدور لیبرمن با تاکید بر اینکه این بحران اقتصادی طی چندین دهه بی سابقه بوده است، افزود: همه چیز بر گردن بنیامین نتانیاهو است.
لیبرمن در هشتم ژانویه گفته بود که ساره، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در بسیاری از انتصابات سیاسی دخالت کرده است.
نتانیاهو چندین بار نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است. نخست بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹، سپس برای ۱۲ سال متوالی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۱ نیز نخست‌وزیری را بر عهده داشت و سپس در اواخر دسامبر ۲۰۲۲ در راس ائتلافی از احزاب راست افراطی دوباره به کابینه بازگشت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات