تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۰  ، 
کد خبر : ۵۶۶۷۸
عضو ارشد نیروهای انقلاب تهران:

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در انتخابات با جبهه متحد اصولگرایی همگام است


دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تهران بزرگ، این شورا را دارای هویتی مستقل توصیف کرد که وامدار هیچ یک از گروه ها نیست و متذکر شد تشکل متبوعش در انتخابات 24 اسفند، همگام با جبهه متحد اصولگرایی و گروه 5+ 6 حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صادقی دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق 30 گانه تهران که عصر امروز در همایش این شورا در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا سخن می گفت، اظهار داشت: بعد از حوادث تلخ تیر ماه 78، نیاز به "جمعی سازماندهی شده از نیروهای اصولگرا" حول محور چهار اصل اسلام و انقلاب و امام خمینی(ره) و رهبری احساس شد.

وی افزود: پس از شکل گیری هسته اولیه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب، گسترش و تقویت این شورا در دستور کار قرار گرفت و با جذب نیرو در مناطق 30 گانه تهران و استان های کشور و توجیه نیروها، به دلیل شرایط آن روزها، با موتور روشن و چراغ خاموش حرکت خود را آغاز کرده و تداوم بخشیدیم.

صادقی که اوج فعالیت های شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی را حضور موثر در انتخابات مجلس هفتم عنوان کرد، "راهبرد اساسی" شورای متبوعش در شرایط فعلی را "پیروی بی چون و چرا از مقام معظم رهبری" و "حمایت قاطع از رئیس جمهور و دولت اصولگرای نهم" ذکر کرد.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنرانی خود، با تاکید بر حساس و سرنوشت ساز بودن انتخابات مجلس هشتم خاطر نشان کرد چنانچه اصولگرایان در این راستا محکم و دقیق گام برندارند، جز حسرت ثمری برای آنها باقی نخواهد ماند.

او تاکید کرد: شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تهران بزرگ دارای هویت مستقل است و وامدار هیچ یک از گروه ها و احزاب نیست اما در انتخابات 24 اسفند، همگام با جبهه متحد اصولگرایی و گروه 5+ 6 حرکت خواهد کرد.

صادقی در پایان از همه نیروهای اصولگرا خواست که با کنار گذاشتن حب و بغض و پرهیز از تک روی و بر اساس وحدت و همدلی حقیقی وارد عرصه انتخابات شوند و صرفا رضایت خداوند متعال و خدمت به نظام و کشور و ملت را مد نظر قرار دهند.

همایش شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تهران که با حضور کامران دانشجو استاندار تهران، روسای مناطق 30 گانه شورای هماهنگی در تهران، رئیس و جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی و چهره های فرهنگی برگزار شد، با ضیافت افطار پایان یافت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات